כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
יממה לאחר הקטטה האלימה

קידוש השם: מתנדב חרדי נחלץ לסייע לאישה בטיסה

מתנדב ארגון הצלה מלייקווד, זכה לכינוי 'גיבור' לאחר שהגיע לעזרתה של נוסעת שחטפה מספר התקפים על המטוס. הוא פעל לייצב את מצבה במשך יותר מחצי שעה בזמן שהטייסים החלו לחזור לשער, משם האשה פונתה היישר לבית החולים

קידוש השם: מתנדב חרדי נחלץ לסייע לאישה בטיסה
הטיפול באישה בטיסה צילום: Lakewood Alerts

בטיסה ביום שני האחרון מנמל התעופה הבינלאומי בשיקגו לניוארק שבניו ג'רזי, נוסעת חטפה שלושה התקפים רצופים כשהמטוס התכונן להמראה.

בתוך כל המהומה, הגיע יוסף ריינר, מתנדב הצלה מלייקווד שהיה על המטוס, הוא מיהר לעזרתה של החולה, ופעל לייצב את מצבה במשך יותר מחצי שעה בזמן שהטייסים החלו לחזור לשער. לאחר שהמטוס הצליח לחזור לשער, פרמדיקים מקומיים עלו על המטוס והעבירו את החולה לבית החולים. כך דיווח אתר Lakewood Alerts.

הקידוש השם של המתנדב בלט במיוחד, כאשר רק יממה לפני, עובד חברת יונייטד היה מעורב בקטטה אלימה בדלפק הצ'ק-אין של יונייטד איירליינס בנמל התעופה ניוארק ביום ראשון. הוויכוח ביניהם הפך לפיזי ותועד בוידאו, והפך ויראלי ברשתות החברתיות. עובד החברה יצא משם עם עין שחורה ופנים מדממות והמשיך לריב עם הנוסע, נוסעים אחרים קראו לגברים להפסיק להילחם אחד בשני, ובסופו של דבר הגיעו אנשי אבטחה כדי להפסיק את המריבה.

חברת יונייטד איירליינס מסרה כי החברה "לא סובלת אלימות מכל סוג שהוא בשדות התעופה שלנו, או על סיפון המטוסים שלנו, ואנחנו עובדים עם הרשויות המקומיות כדי להמשיך ולחקור את הנושא הזה".

כעת, בעקבות פעילותו של המתנדב, הם יוכלו להוציא הודעה קצת יותר משמחת, לאחר שהמתנדב החרדי הציל את האשה על המטוס.

מתנדב הצלה מתנדב חרדי חרדים בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד