י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זוועות נוראיות

אוקראינה: 200 גופות נמצאו במרתף בהריסות מריופול

פועלים שחפרו בין הריסות בניין דירות במריופול מצאו 200 גופות במרתף, כך מסרו שלטונות אוקראינה ביום שלישי, זוועות נוספות מתגלות כל יום בעיר ההרוסה שספגה מהלומות קשות ביותר במלחמה שנמשכת כבר זה 3 החודשים

אוקראינה: 200 גופות נמצאו במרתף בהריסות מריופול
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

200 גופות מפורקות עם סירחון נוראי נמצאו במרתף במריופול אוקראינה לאחר הפצצות של פוטין, כך סיפר פטרו אנדריושצ'נקו, יועץ לראש העיר. המספר העצום של קורבנות הופך את זה לאחת האסונות הקטלניים ביותר הידועים במלחמה.

בינתיים קרבות קשים נמשכו בחבל דונבאס, באזור התעשייה במזרח אוקראינה, כוחותיו של פוטין מתכוונים להשתלט על האזור. כוחות רוסים הגבירו את מאמציהם לכתור ולכבוש את ערים שכנות. מריופול הופצצה ללא הפוגה במהלך מצור בן כמעט שלושה חודשים שהסתיים בשבוע שעבר לאחר שכ-2,500 לוחמים אוקראינים נטשו מפעל פלדה שבו התבצרו, רוסיה השתלטה סופית על העיר.

לפחות 21,000 בני אדם נהרגו במצור על העיר, כך לפי הרשויות באוקראינה, אוקראינה האשימה את רוסיה בניסיון לכסות על הזוועות על ידי הבאת משרפות לשריפת גופות ועל ידי קבורת המתים בקברי אחים.

ניקולאי פטרושב, מזכיר מועצת הביטחון של רוסיה, אמר כי ממשלת רוסיה "לא רודפת אחר לוחות זמנים". ושר ההגנה סרגיי שויגו אמר בפגישה של ברית ביטחונית בראשות רוסיה של מדינות סובייטיות לשעבר כי מוסקבה מאטה בכוונה את המתקפה שלה כדי לאפשר לתושבי הערים המוקפות להתפנות - למרות שהכוחות פגעו שוב ושוב במטרות אזרחיות.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה מריופול גופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד