י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בניו יורק:

"מי שמקדם את האחיזה היהודית בארץ התנ"ך תורם לכוחות הטובים העולמיים"

שרת הקליטה תמנו שטה ובכירים אמריקנים בהם ראשי וחברי הקהילות היהודיות השתתפו בכנס ההתיישבות של מועצת בנימין • בהרמת הכוסית החגיגית, אמר ראש המועצה ישראל גנץ כי "ההתיישבות ביהודה ושומרון היא פוטנציאל ההתפתחות של מדינת ישראל"

"מי שמקדם את האחיזה היהודית בארץ התנ"ך תורם לכוחות הטובים העולמיים"
ישראל גנץ בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

המועצה האזורית בנימין ערכה כנס מיוחד בניו-יורק שמטרתו הזנקת ההתיישבות בבנימין ויו"ש בתחום ההסברתי ובחשיבה קדימה לפיתוח עתידי לטובת מדינת ישראל.

באירוע הוצגו נתונים מקיפים על בנימין והאוכלוסייה בה בשנים האחרונות, על פיתוח הבנייה, התשתיות הנדרשות, קידום תחום התיירות, בחינוך והטכנולוגיה.

בהרמת הכוסית החגיגית, אמר ראש המועצה ישראל גנץ כי "ההתיישבות ביהודה ושומרון היא פוטנציאל ההתפתחות של מדינת ישראל והעתודה של המדינה בתחומים רבים – בדיור, במקומות עבודה, בפיתוח תשתיות שישרתו את כל מדינת ישראל, בשליטה על לב ארץ ישראל ובהקניית בטחון".

גנץ ביקש מידידי בנימין להמשיך להיות שגרירים של ההתיישבות ביהודה ושומרון במסגרת מעמדם וקשריהם עם הממשל האמריקני ובדעת הקהל שם. "שיתוף הפעולה שלנו יחד הוא אור לכל העולם. מי שמקדם את האחיזה היהודית בארץ התנ"ך תורם לכוחות הטובים העולמיים ומי שמחבל בהתפתחות היהודית באזורים הללו פוגע בעתיד מדינת ישראל ומחזק את הכוחות ההרסניים והרעים בכל העולם".

מועצת בנימין מובילה בשנתיים האחרונות מאמץ רב מול בכירים בממשל האמריקני. עוד בכנס בניו-יורק גייסה המועצה למעלה ממיליון ש"ח ממשקיעים אמריקנים למיזמים חברתיים וקהילתיים שהציגו תושבי בנימין.

בנימין גנץ ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד