ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ארה"ב בהלם

19 ילדים נרצחו: עוד פרטים על הטבח הנוראי

תשעה עשר ילדים נהרגו בטבח נוראי שהתרחש אתמול בבית הספר יסודי בטקסס. בנוסף נהרגו גם שני מורים. הטבח התרחש כאשר פסיכופט חמוש בן 18, פתח באש ימים ספורים לפני חופשת הקיץ. היורה נורה למוות במהלך חילופי אש עם שוטרים

19 ילדים נרצחו: עוד פרטים על הטבח הנוראי
שוטרים בזירת הטבח צילום: צילום מסך

הבוקר (רביעי) מתבררים פרטים נוספים על הטבח הנורא שאירע אתמול בבית ספר יסודי בטקסס ארה"ב. רוצח ההמונים הוא, סלבדור ראמוס, שרצח 19 ילדים ושני מורים, הוא היה מתבודד ונשר מהתיכון, לטענת חברו הוא ספג בריונות על היותו עני ואף לגלגו על הלבוש שלו. כך תיארו חברים לכיתה ועמיתים לשעבר את הרוצח, בן ה-18, שטבח ב-19 ילדים חפים מפשע בבית הספר. לפי העדויות, אחרי שנשר מבית הספר הוא עבד בסניף של רשת המזון המהיר "וונדי'ס".

"השפה שלו גם הפכה אותו למטרה" אמר חבר של הרוצח ל'וושינגטון פוסט', חברים לכיתה שלו טענו כי הוא ספג השמצות ולעג על סגנון הבגדים שלבש. בעוד המניע לטבח עדיין אינו ידוע, אחד השכנים אמר לערוץ החדשות המקומי Newsy כי הוא ראה את ראמוס מתווכח עם סבתו. לדבריו, הסבתא צרחה: "הוא ירה בי, הוא ירה בי" ואז הוא יצא עם מכוניתו לכיוון בית הספר שם פתח במסע רצח. הסבתא שהייתה מאושפזת בבית החולים במצב קשה מתה מפצעיה.

תמונות שפרסם הרוצח באינסטגרם בשעות שלפני הטבח, הוא הציג לראווה את כלי הנשק שלו. לביצוע הטבח הוא השתמש בשני רובים שקנה ביום הולדתו ה-18 שחל רק לפני כמה ימים, ובמספר מחסניות עם קליעים רבים.

הוא הגיע מצויד לקרב עם שוטרים, הוא לבש אפוד מגן, ניהל קרב יריות עם שני שוטרים ופצע אותם. אחרי שחוסל התגלה הנורא מכל, הוא הספיק לרצוח 19 תלמידים, בני 7 עד 10 שלמדו בכיתות ב' עד ד', ושתי מורות.

על פי הדיווחים בטקסס, היורה בבית הספר שמוצאו מצפון דקוטה ועבר לאחרונה לטקסס, קנה שני רובים ביום הולדתו ה-18, כך דיווח ה'דיילי ביסט'. על פי חוק טקסני חדש שהתקבל בספטמבר האחרון, בני 18-21 יכלו לקנות רובים אם היה לו צו שמאשר שהם בסכנה. החוק גם הסיר את הדרישה להיתר לאקדח. גם רובים כבר הורשו בטקסס ללא רישיונות.

ירי טקסס בית ספר אינסטגרם רובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד