כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא המתין לגיבוי

טקסס: איש מכס ממשמר הגבול חתר למגע וחיסל את היורה

איש משמר הגבול והמכס בטקסס, הפך לגיבור ארה"ב כשחתר למגע ללא מורא וללא גיבוי, הוא היה נחוש להפסיק את הטבח שביצע צעיר פסיכופט בן 18, האיש חיסל את החמוש לפני שהספיק להמשיך בטבח שלו

טקסס: איש מכס ממשמר הגבול חתר למגע וחיסל את היורה
אילוסטרציה צילום: pexels

סוכן מכס החבר ביחידה טקטית של משמר הגבול במדינת טקסס בארצות הברית, עשה סוף לטבח הנורא שביצע סלבדור ראמוס, בן ה-18 בבית ספר ביום שלישי, הוא מיהר לבית הספר בזמן שהיורה עדיין פעל והחל לירות לעבר החמוש שהתבצר בתוך כיתה. כך דיווחו רשתות NBC ופוקס ניוז.

"הסוכן נפצע במהלך הירי אך הצליח לחסל את האיום ולחסל את היורה לפני שהספיק לבצע עוד קטל". כך אמרו מקורות מאכיפת החוק ל-NBC. הסוכן עבר הכשרה דומה לכוחות המיוחדים של ארה"ב. סוכני משמר הגבול לומדים להתמודד עם איומי טרור בחו"ל וכאוס אחר, כגון התפרעויות במתקני המעצר של משטרת הגבולות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', צעיר בן 18, בשם סלבדור ראמוס, נכנס שלשום (שלישי) לבית ספר בעיירה יובלדי הסמוכה לסן אנטוניו בטקסס ופתח במסע ירי אכזרי, שבמסגרתו טבח ב-19 ילדים בין הגילאים 7 עד 10 ושתי מורות. היורה נורה בידי כוחות הביטחון ומת.

לפני שיצא למסע הירי הוא ירה בסבתו שנפצעה ואושפזה בבית החולים וככל הנראה. כמו במקרי ירי קודמים הכתובת היתה על הקיר, שכן יומיים לפני הטבח המחריד, פרסם סלבדור ראמוס בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של שני רובים וגם רמז בשתי מילים: "ילדים תיזהרו!". לפי הדיווח ב'וושינגטון פוסט', היורה היה קורבן של בריונות בבית הספר בו למד בגלל שסבל מליקוי בדיבור, ובסופו של דבר נשר מבית הספר. מכריו סיפרו כי לעיתים היה מתפרץ באגרסיביות על אנשים ולא הסתדר עם אמו שהיתה בעצמה קשת יום.

משמר הגבול ירי בטקסס ירי בבית ספר טבח בבית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד