כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דרעי החליט: אלי דדון ראש ש"ס בב"ב; תומכים בזייברט

ריצה מקומית • יו"ר ש"ס התערב בביצה הבני-ברקית וקבע: אליהו דדון - ראש הרשימה וסגן ראש העיר • רפאל פנחסי הוזז הצידה • ומי יהיה מספר 2? • חשיפה: מכתב המינוי מדרעי

אלי דדון (מימין) פותח ת"ת בפרדס כץ
אלי דדון (מימין) פותח ת"ת בפרדס כץ

לאחר תקופה ארוכה בה בחנו בלשכתו של יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, את הנעשה ברשויות המקומיות, התקבלה השבוע החלטה אמיצה הקשורה לעיריית בני-ברק.

במכתב, שנשלח ל"הרב אליהו דדון שליט"א" כותב דרעי כי הוא שמח להודיעו "כי לאור תרומתך הרבה והעשייה המבורכת לטובת תושבי העיר בני ברק, הוחלט למנותך לעמוד בראשות ש"ס בעיר בבחירות שיתקיימו בקרוב, וכמו כן למנותך כנציגנו לתפקיד סגן ראש העיר.

"אני מברך אותך כי תראה ברכה בעמלך, ותשים לפניך את דבריו של רבן גמליאל כשביקש למנות אנשי הנהגה, 'לא שררה אני נותן לכם אלא עבדות אני נותן לכם'. הצלחתך היא הצלחת התנועה כולה, כולי תקוה שתקדש שם שמים בפעילותך למען הגדלת כח התורה בעיר.

"מועמד מספר 2 יהיה נציגו של הרה"ג הרב מאיר מאזוז שליט"א ראש ישיבת 'כסא רחמים' בני ברק.
הודעה בנוגע לשמות הנציגים שיאיישו את המשך הרשימה תבוא במועד אחר.

"בנוסף לזאת אנו מביעים בזאת את תמיכתנו במועמדותו של הרב חנוך זייברט לראשות העיר בני ברק".

להחלטות העולות מהמכתב צפויה התנגדות בקרב גורמים אופוזיציוניים בש"ס, המאיימים להקים תנועה מתחרה, אך סביר להניח שהנחת הדברים בצורה הנחרצת, כפי שהם באים במכתב, יש בה כדי לשים קץ לאיומים כאלו ואחרים.

מי שנפגע, כך נראה, מהמכתב הוא הרב רפאל פנחסי, מזכיר מועצת חכמי התורה, שהורגל בכל מערכת בחירות להיות המוציא ומביא את החלטות הקודקודים אל השטח. נראה כי גם עליו יהיה להפנים, כי יש הנהגה חדשה בירושלים וכי השינויים הם בלתי נמנעים.

ש''ס דרעי פנחסי דדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד