כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא הניחו אבן פינה למרכז הרפואי שע"י ארגון 'חיים לילד'

יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר, מתקבל בימים אלו בבתי גדולי ישראל שליט"א ששמחו על האפשרות לקחת חלק בהנחת אבן הפינה להקמת המיזם החשוב שבכוחו להביא מזור ומרפא למשפחות רבות • גדו"י בירכו את יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר שיזכה בקרוב לברך על המוגמר ושימשיך לסייע לרפואת עם ישראל

מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא הניחו אבן פינה למרכז הרפואי שע"י ארגון 'חיים לילד'
האדמו"ר מבעלזא צילום: יח"צ

מעמד מרגש של הנחת אבן הפינה התקיים ע"י מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, למרכז הרפואי 'רגעים קסומים' שע"י ארגון חיים לילד.

יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר, מתקבל לבתי גדולי ישראל שליט"א ששמחו על האפשרות לקחת חלק בהנחת אבן הפינה להקמת המיזם החשוב שבכוחו להביא מזור ומרפא למשפחות רבות שאחד או יותר מבני המשפחה חולי בסיסטיק פיברוזיס ובמחלות ריאה אחרות, המרכז הרפואי שיוקם אי"ה, הוא המענה היחיד להתרפאות למרגלות ים המלח בצורה כשרה וצנועה ונותנת מענה הולם לאיכות חייהם של החולים ובני משפחותיהם.

גדולי ישראל הקדישו זמן רב מזמנם היקר והמדוד, ואף עיינו בהרחבה בחוברת מיוחדת שיצאה לקראת המעמד. הם אף שאלו וחקרו בנושא והתפעלו מהמיזם המבורך, ראשון מסוגו עבור הציבור החרדי.


הגרי"ג אדלשטיין • יח"צ

הרב סקלר סקר בפני גדולי ישראל את כל פעילות העמותה לאורך עשרים שנות קיומה לטובת החולים ובני משפחותיהם, וכן את המחנה הרפואי השנתי במשך שלושה שבועות המתקיים מידי שנה בהרי האלפים, וכעת הביא בפניהם את הבשורה החדשה עם הקמת המיזם החדש המרכז הרפואי רגעים קסומים בהשקעה אדירה לאחר שנים ארוכות של מאמצים, זכה הארגון לרגע המיוחל של הנחת אבן הפינה.

לאחר מעמדי הנחת אבן הפינה, בירכו מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא את יו"ר הארגון הרב סקלר ואת כל מי שנטל חלק לקידומו של המיזם החשוב, שיזכו לברך על המוגמר ולברך מזמור שיר חנוכת הבית על השלמתו של הבניין המפואר ורחב הידיים ושימשיכו לסייע לרפואת עם ישראל והדאגה לבריאותם, ויהא הדבר לרפואתם של כל החולים ולטובתם של כל המשפחות המתמודדות עם הקושי האדיר בגידולם של ילדים החולים בסיסטיק פיברוזיס ובמחלות ריאה.

כזכור, בחודש שעבר נערך המעמד המרגש והמרומם במועצה האזורית תמר, במהלכו הונחה אבן הפינה לבית מרפא "רגעים קסומים" של ארגון "חיים לילד", הממוקם בסמיכות לים המלח, עבור חולי סיסטיק פיברוזיס וחולים במחלות ריאה.

המרכז החדש שיוקם נועד עבור חולי CF וחולי מחלות ריאה, הזקוקים לאקלים היבש ולריכוז אחוזי החמצן הגבוהים של ים המלח כמו אויר לנשימה. אזור זה ידוע בסגולותיו הרפואיות גם לחולי פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס ודלקות פרקים.

יו"ר ארגון "חיים לילד" הרב סקלר עמל מזה שנים להגיע לרגע המיוחל והמיוחד הזה. ואכן ברוך ה', לאחר 7 שנות מאמץ נחתם הסכם הקצאת הקרקע עם מנכ"ל מקרקעי ישראל מחוז דרום ובכירי המועצה האזורית תמר. הקצאת הקרקע תאפשר, בסיועם של נדיבים ותורמים, להקים את המרכז החדש, שבו יהיו חדרי אירוח במבנה מפואר ורחב ידיים.

במעמד המיוחד השתתפו רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור, רופאים ומומחים ובני משפחות החולים, שהגיעו לציון היום המיוחד של הנחת אבן הפינה להקמת המרכז שהחולים ובני משפחותיהם מייחלים לסיום בנייתו.

חיים לילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד