י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הוא בעט לי בעוצמה בבטן"

מזעזע: אברך חרדי הותקף באלימות בידי נהג אוטובוס • צפו

חרדי תושב בית שמש הותקף באלימות ע"י נהג אוטובוס של חברת "בית שמש אקספרס" לדבריו הרקע לתקיפה לדברי התושב עקב העובדה שצילם את הנהג|האברך שהותקף סיפר ל"בחדרי חרדים": "נהג האוטובוס החל לתקוף אותי באלימות תוך כדי שהוא בועט בבטני בחוזקה"  

מזעזע: אברך חרדי הותקף באלימות בידי נהג אוטובוס • צפו
האברך הותקף ע"י נהג האוטובוס צילום: בחדרי חרדים

אברך חרדי הותקף בידי נהג אוטובוס: ד.פ. תושב בית שמש הותקף אתמול (רביעי) באלימות על ידי נהג אוטובוס של חברת 'בית שמש אקספרס' - הרקע לתקיפה לדברי התושב, עקב העובדה שצילם את הנהג.

(התאריך המופיע על הסרטון הינו שגוי, שכן שעון מצלמת הרכב לא היה מכוון בעת צילום התקרית).

"צריך להבין מה קורה כאן" מסביר ל'בחדרי חרדים' ד.פ. חרדי תושב בית שמש, המתגורר בשכונת רמת אברהם. "מדובר בתחנה הראשונה בה יוצאים האוטובוסים למסלולים השונים. הנהגים שמגיעים כמה דק' לפני התחלת הנסיעה ממתינים במקום באופן שחלק מהאוטובוס חונה על מספר חניות וחלקו השני של האוטובוס בולט לאמצע הכביש, דבר המסכן את תנועת כלי הרכב הנוסעים בכביש המדובר", בנוסף מציין פ. כי בעקבות המצב אין חניות לכלי רכב פרטיים בשכונה. לדבריו המצב הנוכחי נמשך למעלה משנה ובחברה אוטמים את אוזניהם לתלונות התושבים.

אתמול (רביעי) ממשיך לספר פ. ל'בחדרי', שוב חזר הניגון, "ירדתי מביתי והבחנתי באוטובוס של חברת "בית שמש אקספרס" החונה בצורה מסוכנת, ניגשתי לנהג והערתי לו ע"כ, הנהג לא התייחס, בתגובה צילמתי את האוטובוס במטרה לשלוח את הצילומים לרשויות שיטפלו בעניין, בעודי מצלם", ממשיך פ. ל"בחדרי", יצא לפתע נהג האוטובוס והחל לתקוף אותי באלימות תוך כדי שהוא בועט בבטני בחוזקה, כתוצאה מכך המשקפיים והפלאפון נפלו לרצפה. הייתי בהלם מוחלט" מתאר פ.

"האבסורד הגדול הייתה ההתנהלות השערורייתית של חברת האוטובוסים בית שמש אקספרס", מיד לאחר התקיפה", מספר פ. "פניתי לחברה ע"מ להתלונן על הנהג התוקף, אך נראה שאת החברה זה לא באמת מעניין, בחברה ענו לי כי יחזרו אלי תוך 21 ימי עסקים. זה פשוט אבסורד, לא יתכן מצב שכזה שנהג תוקף אזרח וזו תהיה תגובת החברה". מסיים האזרח הנתקף ד.פ ל'בחדרי חרדים'.

מחברת בית שמש אקספרס נמסר כי אין להם דובר, ולפיכך לא תינתן תגובה. 

תקיפת חרדי נהג אוטובוס אלימות בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד