י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חדשים ומרתקים: שני ספרי החובה שהפכו לשיחת היום בעולם הניהול

שני ספרים שראו אור בתקופה האחרונה הפכו לשיחת היום בעולמם של מנהלים וכן אלו המעוניינים להיכנס לתחום המרתק • הספרים הומלצו על ידי מנכ"לים בכירים ממגוון מגזרים: המגזר העסקי, הציבורי, הממשלתי, כוחות הביטחון והייטק

חדשים ומרתקים: שני ספרי החובה שהפכו לשיחת היום בעולם הניהול
הספרים של יניב פוגל צילום: יחצ

בחודשיים האחרונים הושקו שני ספרים חדשים ומרתקים מעולם הניהול. האחד שהוענק לו השם - "אבות הניהול" בהוצאת ידיעות ספרים, נכתב על ידי יניב פוגל המנהל האדמינסטרטיבי של בית החולים וולפסון וזיו אלול, יזם הייטק ומנכ"ל של חברת סטארטאפ periapt .

הספר מגלם בתוכו 7 דילמות ניהוליות בנות זמננו שאבותינו לפני כ-3000 שנה עסקו בהם. מכאן שם הספר "אבות הניהול", המאגד בתוכו גם פרקי אבות וגם עולם הניהול.

הספר השני הנקרא בשם – "תרי"ג מצוות הניהול" – שנכתב על ידי פוגל יניב ויובל בן מרדכי, מנהל אדמיניסטרטיבי של בית החולים לבריאות הנפש 'אברבנל' לשעבר, והיום מנכ"ל של חברה לייעוץ והובלת מנהלים.

הספר "תרי"ג מצוות הניהול" מרכז בתוכו תרי"ג תובנות ניהוליות עמוקות הקרויות "מצוות ניהוליות". המצוות מושתתות בחלק גדול מהם על עולם התורני של מצוות התורה. הן מחולקות למצוות עשה ולא תעשה וכן למצוות שבן מנהל למנהליו, בין מנהל לעובדיו ובין מנהל למשפחתו ועוד.

יצוין כי שני הספרים מיועדים למנהלים ולאלו שמעוניינים לעסוק בתחומי הניהול והומלצו על ידי מנכ"לים בכירים מהארץ ומהעולם מכל המגזרים: המגזר העסקי, הציבורי, הממשלתי, כוחות הביטחון והייטק.

ידוע הפתגם שאין מקריות בעולם והרי לפנינו ששני הספרים הופצו ממש בזמנם. "אבות הניהול" שמושתת על פרקי אבות הושק בערב חג הפסח עת מתחילים לקרא עם ישראל את פרקי אבות בשבתות שבין פסח לחג השבועות ."ותרי"ג מצוות הניהול" הושק מיד לאחר פסח וערב חג השבועות, חג מתן תורה, שכל תרי"ג המצוות כתובות בה. את שני הספרים ניתן לרכוש דרך אתר: www.yfnet.co.il או דרך האתרים של ידיעות ספרים וספרי ניב.

ספרים חדשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד