כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

שעה לפני צאת הצום: מוזיקה רועשת בירושלים

חזרה גנרלית לקראת אירועי המכביה התקיימה אתמול • עדי ראייה ל'בחדרי חרדים': כשעתיים לפני סיום הצום כבר נשמעה מוזיקה • העירייה: "החזרות החלו לאחר הצום"

לוגו התחרות
לוגו התחרות

בשעה שמאות אלפי יהודים ברחבי העולם ביכו אתמול (ג) את חורבן בית המקדש בצום תשעה באב, בחרה הפקת המכביה ה-19 לערוך את החזרה הגנרלית לקראת אירוע הפתיחה ביום חמישי הקרוב.

טקס הפתיחה החגיגי של המכביה ה-19 אמור להתקיים באצטדיון טדי בירושלים. הטקס, שחלקו מתקוצב על ידי עיריית ירושלים, פותח את תחרות הספורט היהודית הגדולה בעולם וצפויים להשתתף בו מאות רקדנים ואמנים ואלפי ספורטאים מכל רחבי העולם.

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי אתמול, סמוך לשעה 18:30, בעיצומו של צום תשעה באב, התקיימה חזרה גנרלית לקראת הטקס החגיגי. בחזרה השתתפו מאות בני אדם ובמהלכה נשמעה מוזיקה בעוצמה גבוהה.

"אני מאד מתבייש להתגורר בעיר שאינה מתחשבת ביום חשוב כזה", אמר תושב ירושלים שהיה עד לחזרות, "עיריית ירושלים שמממנת את האירועים הללו הייתה צריכה להתנות שהחזרות לא יחלו לפני יציאת הצום".

מהפקת אירועי המכביה נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "החזרה הגנרלית החלה ב-20:00, עם יציאת הצום". מעיריית ירושלים נמסר כי "מבדיקה שנערכה בידי אגף הספורט עולה כי החזרות החלו רק עם סיום הצום".
המכביה מוזיקה ירושלים אירועים צום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד