י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איווט נערך לבחירות

ליברמן נגד העיתונאים הבכירים: ביביסטים, עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות

שר האוצר ליברמן כבר נערך במלוא המרץ לבחירות הקרבות. בנוסף לתוכניות הזדוניות שלו נגד הציבור החרדי ועולם התורה, תוקף הבוקר יו"ר ישראל ביתנו את העיתונאים ינון מגל ועמית סגל ומכנה אותם "ביביסטים". ליברמן: "מוכיח עד כמה אתם עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות"

ליברמן נגד העיתונאים הבכירים: ביביסטים, עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות
סגל ליברמן ומגל צילום: Flash90

שר האוצר אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נוספת נגד העיתונאים עמית סגל וינון מגל אותם הוא מכנה "ביביסטים" ומחלק להם ציון בעיתונות, בטענה כי הם לא עוסקים בעיתונות אלא בלחפש את 'ישראל ביתנו'.

הרקע: הצעת חוק שעלתה השבוע להצבעה, ולמרות ההתחייבות ערב הבחירות לתמוך בהצעה המסוימת, בישראל ביתנו הצביעו נגד ההצעה שמקורה באופוזיציה כפי שנהוג תמיד בכנסת.

ליברמן פרסם פוסט, שכותרתו מכתב "לכבוד: ראשי תא הכתבים הביביסטים, מר עמית סגל ומר ינון מגל", בו יו"ר ישראל ביתנו מפרט את ההבטחות שכן עמד בהן: "הדבר העיקרי שהבטחנו זה להחליף את השלטון והעומד בראשו, להקים ממשלה בלי ש"ס ויהדות התורה ולקבל את תיק האוצר בידינו וגם את ההבטחות המרכזיות שלנו - קיימנו".

עוד הוסיף איווט ותקף: "הניסיון הפתטי שלכם ושל יתר הכתבים הביביסטים לחפש את ישראל ביתנו במטרה למצוא משהו שלא קיימנו או לעקוץ אותנו בכל הזדמנות אפשרית רק מוכיח עד כמה אתם עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות ועד כמה כואבת לכם כל הצלחה שלנו".

"אל דאגה, כל מה שהבטחנו נקיים גם אם לפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחשבנו. אצלנו מילה זה מילה", חתם ליברמן שמוכיח עד כמה הוא עסוק כעת בבחירות הקרבות".

עמית סגל ינון מגל אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד