י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גם ח"כ מוזס נגד אגד: "להשתחרר מהמונופול"

ח"כ אליעזר מוזס מחה על הקמפיין של אגד, המאשים את החרדים בגניבה ואי תשלום • "ההסתה כנגד החרדים כבר הפכו לנורמה כל כך מקובלת, שאיבדו לגמרי את הבושה"

מוזס: פלאש90
מוזס: פלאש90

בעקבות קמפיין של חברת אגד והאשמותיה שיש מי מהם שאינם משלמים עבור נסיעתם, תקף במליאה ח"כ מנחם אליעזר מוזס את חברת אגד, על שהיא מסיתה נגד ציבור של עשרות אלפי נוסעים המהווים נתח עיקרי מלקוחותיה.

"בשבוע שעבר פורסם דו"ח הבקרה התפעולית של משרד התחבורה על התחבורה הציבורית והוא מציג תמונה עגומה ביותר. על פי הדו"ח קווי חברת אגד למגזר החרדי, הם הקווים הסובלים מאי עמידה בלוחות זמנים.

במקביל, פורסם גם הדו"ח של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית מפרויקט "סרדין". מיזם בו נוסעים מדווחים על הצפיפות, אדיבות הנהג, אופן הנהיגה וניקיון האוטובוסים.

על פי המסקנות, 15% מהנסיעות באגד היו צפופות מאוד. ב-4% מהמקרים שדווחו, הושארו נוסעים בתחנות עקב צפיפות.

מוזס הוסיף ואמר כי "מרבית התלונות שיש כנגד התחבורה הציבורית הן כנגד חברת אגד. לכן, כשחברת אגד יצאה בקמפיין לציבור החרדי, חשבנו שהיא תצא בהתנצלות על השירות הגרוע שהיא מעניקה לציבור החרדי, המהווה נתח משמעותי מנוסעיה ותפרסם קמפיין בו היא מודיעה על ייעול השירות לנוסעים. אבל למרבה הפליאה, בחרה בשיטה הישנה והקלה: להכות בחרדים והשיקה קמפיין משתלח ופוגעני כנגד הציבור החרדי. קמפיין בו מואשמים כשליש מנוסעיה החרדיים ב"גניבה". לא פחות ולא יותר! הגדיל לעשות דובר אגד שלא רק שלא גינה את הקמפיין הפוגעני, אלא אף ידע להסביר איך בדיוק מתחמקים החרדים מתשלום.

"ההסתה כנגד החרדים כבר הפכו לנורמה כל כך מקובלת, שאיבדו לגמרי את הבושה. היא זו שבאה להטיף לציבור החרדי שנוסע וכאילו אינו משלם? היא יוצאת בקמפיין בכותרת "נסיעה באוטובוס זה בדיוק כמו צעצוע על שניהם צריך לשלם" כאשר היא עצמה מתייחסת לנוסעיה כאל בובות צעצוע במקרה הטוב וכאל סרדנים במקרה הרע, איפה הבושה?

מוזס סיים בהצעה: "במקום לצאת בקמפיינים יקרים כנגד ה"גנבים" ואחרי זה לגנוז אותם, פשוט תשחררו אותנו מהמונופול של אגד. תתנו לחברות תחבורה אחרות להפעיל את הקווים. כולנו רק נרוויח". סיים.
אגד מנחם אליעזר מוזס מונופול גניבה תשלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד