ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חי כמו כלב

צפו: גבר שילם 15,000 דולר כדי להפוך לחיה

חובב כלבים יפני שילם לחברה יפנית עבור חליפת כלבים בגודל טבעי, הוא אמר שהגשים בכך חלום של כל החיים לחיות חיים של חיה. סרטון של האיש הפך לוויראלי באינטרנט ברגע שהוא הציג לעולם את הפרווה הענקית שלו בה הוא חי כמו כלב

צפו: גבר שילם 15,000 דולר כדי להפוך לחיה
הכלב אדם צילום: צילום מסך

גבר יפני אומר כי הוא הגשים את שאיפת חייו להפוך לחיה בעלת ארבע רגליים לאחר ששילם על תחפושת של כלב 15,000 דולר., האיש, העונה לשם טוקו-סאן, הזמין מסוכנות המתמחה בפרוות פרווה שמתאימה לו, לאחר 40 יום הוא קיבל את החליפה בהתאמה אישית. הוא פרסם תמונות שלו בתחפושת ואמר: "עשיתי אותי כלב, כי עכשיו זה נראה אמיתי כשאני לובש אותה, חשבתי שחיה גדולה שקרובה לגודל שלי תהיה טובה, בהתחשב בכך שזה יהיה דגם ריאלי, אז החלטתי להפוך אותה לכלב".

בסרטון שפרסם טוקו-סאן, הוא נראה לבוש בתחפושת, ועומד על ארבע מול מצלמה כשברקע מתנגנת מוזיקת ​​פסנתר, בזמן שהמוזיקה מתנגנת, הוא מרים את כפו הימנית פעמיים בברכת ברכה לכאורה, ואז מרים את כפו השמאלית. ואז הוא מתגלגל על ​​הרצפה ומנופף ברגליו ובכפותיו באוויר.

חלק מהגולשים ברשתות החברתיות שיבחו את התלבושת דמוית הכלב כ'מדהימה', אחרים אמרו כי הוא נראה לא טבעי, כאשר אחד הגיב: "לא משנה כמה כסף הוצאת, אתה לא תהיה כלב אמיתי". החליפה נעשתה על ידי החברה היפנית Zeppet המספקת תלבושות ודמויות לפרסומות טלוויזיה וסרטים.

דובר מטעם חברת זפט אמר: "העיצוב משחזר מראה של כלב אמיתי שהולך על ארבע רגליים". טוקו סאן אמר לחברה "הזמנתי תחפושת, בזכותכם הצלחתי להגשים את החלום שלי להיות חיה". הוא הוסיף "יש הגבלות, אבל אפשר לנוע בה, עם זאת אם אזוז יותר מדי, היא לא תראה כמו כלב".

כלב יפן פרווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד