י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברקע התככים על הירושה

פוטין שוקל להצניח את בתו לתפקיד פוליטי

קתרינה טיכונובה, בתו של נשיא רוסיה עשויה להיות מנהיגה של מפלגת 'רוסיה המאוחדת', כך טוען מקור. בתו של ולדימיר פוטין עשויה לעמוד בראש המפלגה הפוליטית המרכזית במדינה

פוטין שוקל להצניח את בתו לתפקיד פוליטי
הנשיא פוטין צילום: פייסבוק רשמי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוקל להצניח את בתו לפרלמנט ככוח חדש, כאשר בריאותו מתדרדרת, כך נטען היום בערוץ טלגרם המדווח על סביבתו של פוטין. קתרינה טיכונובה, בת 35, עשויה להתמנות למנהיגה החדשה של מפלגת 'רוסיה המאוחדת', המפלגה הפוליטית העיקרית השולטת במדינה על רקע התככים במוסקבה על הירושה בקרמלין. כך מדווח ה'דיילי מייל'. הדיווח יוצא הדופן מגיע מערוץ הטלגרם General SVR, המתגאה במקורות מודיעיניים לכאורה בסביבתו של פוטין.

הערוץ טען זה מכבר כי פוטין סובל ממחלות קשות כולל סרטן, מחלת פרקינסון והפרעות נוספות. הערוץ גם דיווח כי הנשיא פוטין מחזיק כפילים, והשתמש באחד כזה בביקור בבית חולים במוסקבה השבוע כדי לפגוש חיילים פצועי מלחמה. "המעגל הפנימי של פוטין שוב התחיל לדבר על הצורך בדמות קונצנזוס לאליטות בהנהגת 'רוסיה המאוחדת', שתאחד ותבטיח את הסטטוס קוו הנוכחי ואת המשכיות הכוח", נכתב בערוץ הטלגרם שנכתב על ידי גנרל רוסי לשעבר המוכר בכינוי ויקטור מיכאילוביץ'.

הערוץ טוען כי אם פוטין יאבד לפתע את המושכות, ההובלה תיפול בראשונה על ניקולאי פטרושב, בן 70, מזכיר מועצת הביטחון הרוסית, ולא על ראש הממשלה הטכנוקרטי מיכאיל משוסטין, בן 56, שעליו לקחת את מושכות השלטון לפי החוקה.

הערוץ גם טוען כי הנשיא הבא יכול גם להיות בנו של פטרושב, דמיטרי, בן 44, כיום שר החקלאות. עוד נכתב "בהבנה של מעגל מצומצם של אנשים שיש להם גישה לאוזן הנשיאותי, קתרינה טיכונובה היא האדם היחידה שיכולה לשמש ערבה ליציבות קיומו של משטר פוטין, מבלי להיות יורשת ישירה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין טלגרם כפיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד