י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שובר שתיקה

אביו של היורה בטקסס: "הוא היה צריך להרוג אותי"

אביו של היורה בבית הספר בטקסס שטבח ב-19 ילדים ושתי מורות, שבר שתיקה ואמר: "הוא פשוט היה צריך להרוג אותי במקום זאת". האב אמר כי נודע לו על הירי רק כשאימו התקשרה אליו בבהלה

הרוצח וכלי הנשק
הרוצח וכלי הנשק צילום: באדיבות המצלם

ביום שלישי, 24 במאי, ניגש סלבדור ראמוס בן ה-18 לבית הספר יסודי בטקסס, וטבח ב-19 ילדים ושתי מורות, ביום שישי האחרון. אביו של הרוצח שבר שתיקה וסיפר בריאיון: "הוא פשוט היה צריך להרוג אותי במקום זאת".

סלבדור ראמוס הרוצח החל את מסע הרצח הנורא שלו בכך שירה למוות בסבתו לפני שנסע לבית הספר בטקסס, שם התבצר בתוך אחת הכיתות ורצח באכזריות 19 ילדים ושתי מורות.

כעת, אביו, שנקרא גם סלבדור ראמוס, התבטא לראשונה על הפשעים הנוראיים של בנו והתנצל על הזוועה של יום שלישי האחרון, והתעקש כי בנו הוא "אדם טוב". בשיחה עם The Daily Beast אמר: "אני רק רוצה שהאנשים יידעו שאני מצטער על מה שהבן שלי עשה מעולם לא ציפיתי שהבן שלי יעשה משהו כזה. הוא פשוט היה צריך להרוג אותי, במקום לעשות משהו כזה למישהו". האב אמר שנודע לו על הירי רק כשאימו התקשרה אליו בבהלה. לאחר מכן הוא התקשר לכלא המקומי ושאל אם בנו נמצא שם.

ראמוס אמר ל'דיילי ביסט' כי הוא לא ראה את בנו במשך כחודש. בשל עבודתו, והמגיפה, האב אמר כי הוא לא הצליח לראות את בנו לעתים קרובות מכיוון שאמא שלו סבלה מסרטן, והם נאלצו לנקוט בצעדים כדי למנוע ממנה להידבק בקורונה, בינתיים בנו הפך מתוסכל מאמצעי הזהירות של הקורונה. אדון ראמוס התעקש כי בנו הוא "אדם טוב" ואמר שאין לו מושג למה הוא טבח בילדים או למה הוא התמקד בבית הספר. ראמוס טען כי בנו אינו מפלצת, וכי לאנשים לא היה מושג מה הוא באמת עבר.

טבח קורונה ירי טקסס נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד