י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אירוע חריג בכביש 6

סיוט: הרכב עם הפעוט נגנב - ואותר ברשות | תיעוד

בני משפחה שעצרו בתחנת הדלק בכביש 6 למספר דקות, נדהמו לגלות כי הרכב ובנם הפעוט איננו | בהמשך היום, לאחר סריקות נרחבות, אותר הרכב ברשות הפלסטינית | צפו בתיעוד

סיוט: הרכב עם הפעוט נגנב - ואותר ברשות | תיעוד
הרכב שנגנב עם הפעוט צילום: מתוך הסרטון

אירוע חריג בכביש 6: חשוד, ככל הנראה פלסטיני, גנב היום רכב ובתוכו תינוק שעמד בתחנת הדלק סמוך למחלף ניצני עוז. הגנב תועד במצלמות האבטחה כשהוא מסתובב בסמוך לרכב, נכנס אליו לפתע ונמלט יחד עם התינוק כבן שנה וחצי.

כוחות גדולים של משטרה וצבא הוקפצו לאזור, ובהמשך היום, בסיוע אמצעים טכנולוגיים, אותר הרכב בעיירה הפלסטינית פרעון שבאזור טול כרם.

מהמשטרה נמסר כי בתום פעילות מבצעית של משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם החטיבה מרחבית מנשה, תוך הכוונה של משל"ט המשטרה במחוז מרכז, הושב אל חיק אימו תינוק בן שנה שהיה ברכב שנגנב אל תוך שטחי הרשות.

בהודעת המשטרה נאמר כי עם קבלת דיווח מתושבת ראש העין, על כך שרכבה נגנב מתחנת הדלק בכביש 6 סמוך לוואדי ערה, כשתינוקה בן השנה וחצי בתוכו, הופעלו כלל האמצעים הטכנולוגים, במטרה לאתר את מיקום הרכב ומגמת התנועה, לצד פריסת מחסומים בהתאם.

עם קבלת האינדיקציה כי הרכב נמצא בתוך שטחי הרשות (שטח A), הועברה בקשה לסיוע חטמ"ר מנשה, עד לאיתור הרכב ובו התינוק. התינוק הושב אל אימו בריא ושלם וחקירת גניבת הרכב הועברה אל המשטרה במרחב מנשה.

כביש 6 גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד