י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מחאה בסעודה שלישית

הרבי מויז'ניץ: "שמדברים נגד רבי לא מרימים ידיים"

האדמו"ר מויז'ניץ מחה בדברות הקודש בסעודה שלישית: "החסידים מחו על כבוד הרבי, אבל כשמדברים על הרבי, אין כזה מושג להרים ידיים, כל השנים בכל הדורות היו כאלו שדיברו על הרבי, אבל מכאן ועד להרים ידיים לא שמענו מעולם". 'בחדרי חרדים' עם התמליל המלא וההקלטה מדבריו של הרבי

הרבי מויז'ניץ: "שמדברים נגד רבי לא מרימים ידיים"
הרבי מויז'ניץ צילום: דוד זר

במרכז דברות קודשו של האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית בבית המדרש הגדול בקריה בבני ברק, מחה הרבי בתוקף כנגד חסידים שמרימים ידיים על רעהו, כאשר כל פשעו וחטאתו של המותקף הוא שדיבר נגד הרבי.

הרבי פתח בדברים ושח מה ששמע השבוע על אחד החסידים שמחה בפני חסיד אחר לאחר שדיבר נגדו, "ברצוני להבהיר" המשיך הרבי ואמר, "כאשר אחד מדבר עלי אסור להרים ידיים, לא שמענו כך מעולם, הרבי סיפר שאצל זקנו בעל ה'תורת חיים' היה מקרה כעין זה כאשר חסיד מחה על כבודו ושמו אותו במאסר, כאשר בא החסיד להזכיר לפני הרבי על כך, ענה ואמר לו רבו הם הכניסו אותך במאסר לחודש, אני הייתי מכניס אותך ל-3 חודשים, אין כזה מושג להרביץ כי דיברו על הרבי".

בדבריו הרבי הדגיש כי מדובר בחסיד שדיבר נגדו, החסידים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי מה שהרבי התכוון בדבריו אירע בעיר ביתר עילית בשבוע שעבר בבית המדרש של ויז'ניץ במקום, כאשר אחד דיבר נגד הרבי וכתוצאה מכך אירע מהומה. 

בסיום דבריו שנאמרו במשך שעה ארוכה פתח הרבי בניגון נלהב על המילים: "אמר רבי שמעון בן חלפתאלא מצא הקדוש ברוך הוא כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום". 

הרבי מויז'ניץ מחאה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד