י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הכול אגדות"

גנץ דוחה שת"פ עם הליכוד: "מי שניסה לגשש ישר קיבל מכה על האף"

בשיחה עם פעילים ביום שישי חשף גנץ כי רק בימים האחרונים נעשו גישושים מצד הליכוד לשיתוף פעולה. בתגובה להאשמות נגדו מצד חברים בקואליציה כי הוא חותר נגדם, אמר גנץ: "אין לי שום מגעים עם הליכוד וגם הגישושים שניסו לעשות, כולל אחד שניסו גם אתמול, ישר קיבל מכה על האף"

גנץ דוחה שת"פ עם הליכוד: "מי שניסה לגשש ישר קיבל מכה על האף"
בני גנץ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שיתוף הפעולה בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' בהצבעה על חוק "ממדים ללימודים" העלה סימני שאלה לגבי שיתוף פעולה עתידי בין בני גנץ לבנימין נתניהו, לאחר שהשותפות האחרונה שהסתיימה בפיצוץ ובחסור אמון מצידו של גנץ.

ביום שישי כינס יו"ר כחול לבן השר בני גנץ מפגש פעילים בזום בו הזים את השמועות על תרחשי של שיתוף פעולה עם הליכוד, "הכול אגדות של אנשים לצערי משני הצדדים שרוצים כביכול להשתמש בסיפור הזה בשביל להעצים את המעמד הפוליטי שלהם".

גנץ הסביר, "נתניהו רוצה לחזק את מעמדו בליכוד", והאשים שותפים בקואליציה. "אנשים אחרים בקואליציה יכולים לספר שאני חותר לעבוד עם נתניהו ולהאשים אותי אם הממשלה תתפרק. זו נבלה וזו טריפה. זה לא נכון וזה לא נכון".

במהלך דבריו חשף גנץ ניסיון שנעשה בימים אחרונים לגשש לגבי אפשרות לשיתוף פעולה: "אין לי שום מגעים עם הליכוד וגם הגישושים שניסו לעשות, כולל אחד שניסו גם אתמול, ישר קיבל מכה על האף", חשף. הוא הוסיף: "נתניהו תרם רבות למדינת ישראל בעבר, אבל בשנים האחרונות פגע בממלכתיות, סיכן את שלטון החוק והדמוקרטיה ולא נחבור אליו".

ממדים ללימודים בני גנץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד