ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

תומכי אריה דרעי מוחים: "שונאים את היו"ר החדש"

אנשי יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, יזמו מכתב תמיכה בבוס החדש - המוחה נגד מה שהם מכנים: "ריחות של שנאה" • על המכתב הוחתמו עשרות מבכירי התנועה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



"תנו ליו"ר מאה ימי חסד", זו קריאה של אחד מתומכיו הפחות מוכרים של יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, אשר שיגר מכתב במהלך הימים האחרונים אל לא פחות מ-300 אנשי ש"ס בכל הארץ.

על המכתב חתומים ראשי ערים וראשי תנועת ש"ס בערים השונות, ביניהם: רפאל ברנז, אריה כהן, חיים זברלו, דניאל סעדון, אליהו דדון, בועז ביטון, עמי אילוז, משה אבוטבול, עמוס ברנס, שלמה קדוש, עמרם כהן, יגאל כהן, אליהו רבי, יוסף כהן, אבנר סויסה, חגי חדד, ראובן יעקב, שמעון סבן, בני אלחרר ועוד.

לדברי מוטי בוסקילה, יוזם הרעיון, "התגובות משמחות. אני מקווה ומאמין שרוב המגיבים אמיתיים". לדעתו היו"ר הנכנס לא זכה למספיק ימי חסד.

וזה לשון המכתב:

"המפורסמות אינן צריכות ראיה והרי ידוע לכל בר אוריין, כי יו"ר תנועת שס ח"כ אריה דרעי, נמנה בשורה הראשונה, כמשנה למלך, והוא זה הנמנה על גדולי מחזירי העטרה ליושנה, האדרת יהדות ספרד והרמת קרן התורה, והכל כשלוחם של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, ובראשם מרן מלכא הגר"ע יוסף שליט"א.

"אך בשבועות האחרונים, צצו ועלו ריחות פוליטיים מוזרים, ריחות של שנאה, קנאה ותחרות. ריחות המזכירים משטרים אפלים, ונהיה דבר חדש בעולם התורה והעסקנות החרדית, וכל מאן דהוא החליט להשתלח ביו"ר תנועת שס ח"כ אריה דרעי. בהשתלחויות בוטות, בלשון הרע, בהוצאת דיבה, בכינויים ובגידופים, כאלו שאין הנייר יכול לסבול. והכל רק על מנת לקבל פרס. לצערי הרב, ישנם אנשים חדשים מרחוק באו, עוד לא התחילו את דרכם הפוליטית, וכבר מחפשים כותרות בעיתונים, ואין פוצה פיו ומצפצף.

"לאחר שעברנו את ימי בין המצרים, ואת יום ט' באב, יום חורבן בית תפארתנו. החלטנו לעשות מעשה ולחזק את ידיו של יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי. אל תערוץ ואל תחת, תמשיך להיות שליח נאמן למרן הגר"ע, לעולם התורה, לבני התורה, לבעלי התשובה ולעמך בית ישראל.

"מי יתן ונראה כולנו בנחמת ציון, ותחזינה עיננו בשובן לציון ברמים. ונתפלל לרפואה שלימה ולנהורא מעליא לרבני ישראל, ובראשם למרן מאור עיננו, עט"ר הגר"ע יוסף שליט"א".
אריה דרעי ש''ס כנסת מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד