י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טרקלין הבשר

בחג וביום חול: 'אשפר' מעניקה את חווית הקנייה המשתלמת

כשמדברים על חווית קנייה משתלמת, זה כולל כמה חלקים: האיכות הגבוהה של הבשרים והעופות, השירות והנוחות. בטרקלין הבשר 'אשפר' נותנים לכם את המענה המושלם הכולל את כל החלקים

בחג וביום חול: 'אשפר' מעניקה את חווית הקנייה המשתלמת
חנות אשפר צילום: יח"צ

זה לא משנה אם מדובר בערב חג או ערב שבת, או אפילו ב'סתם' יום של חול, את חווית הקנייה המושלמת והמשתלמת בכל מה שקשור למוצרי הבשר והעוף, אפשר לקבל רק במקום אחד – ממלכת הבשר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק.

כשמדברים על חווית קנייה משתלמת, ובוודאי אם היא גם מושלמת, זה כולל כמה חלקים: האיכות הגבוהה של הבשרים והעופות, השירות והנוחות בטרקלין הבשר, הכשרויות המהודרות, ובסופו של דבר המחיר שיתאים גם לכיס שלנו, של כל אחד ואחד מאיתנו.

בחברת הבשר 'אשפר' עובדים קשה מאוד כבר יותר מ-30 שנה כדי לייצור את השילוב הזה ולהעניק לכם הלקוחות והצרכנים את חווית הקנייה המנצחת, כזו שיש בה הכל.

בימים שבהם המצב הכלכלי מכביד על כולם, ב'אשפר' מציגים את סל הקניות המשתלם ביותר, עם מגוון נרחב של מוצרי בשר ועוף במחירים הזולים ביותר, לצד מבצעים חסרי תקדים, ופועלים להעניק את האפשרות לכל אחד לענג את השבת והחג בבשר משובח.

לצד זאת, החנות החדשה והמפוארת של 'אשפר', מהווה מהפכה של ממש בכל עולם הבשר וחווית הקנייה, מתוך נוחות והרחבת הדעת. צוות גדול של קצבים ומוכרים מיומנים ומסורים יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר.

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

אשפר בשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד