י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"רצה עתירתם"

בעוד מספר שעות: המעמד האדיר למעוכבי הזיווג

בעוד מספר שעות יתקיים המעמד האדיר למעוכבי זיווג ע"י רינה של תורה בציון החזון אי"ש. על פי בקשת גדולי ישראל יתקיים מעמד הסרת עין הרע • לפני העמוד יעברו הגאונים הגדולים רבי שרגא שטיינמן ורבי בנימין פינקל שליט"א

בעוד מספר שעות: המעמד האדיר למעוכבי הזיווג
מעמד התפילה אשתקד צילום: יח"צ

בעוד שעות ספורות, בזמן המסוגל של ליל ערב ר"ח סיון, יעלו ויבואו עמלי התורה של 'רינה של תורה' בראשות הגאונים הגדולים ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א והמשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, אל ציון מרן החזו"א בבני ברק, לערוך במקום  את סדר התפילה שייסד מרן שר התורה זיע"א, עבור מעוכבי הזיווג ולהעתיר בתפילה עבור כל אחד מהשמות שישלחו למעמד, שיזכה בקרוב לזיווג הגון.

הזדמנות אחרונה למסירת שמות. לחצו כאן>>

לנוכח הצרות התכופות העוברות על עם ישראל, בכלל ובפרט, הורו גדולי ישראל, לערוך לאחר התפילה בציון החזו"א את  סדר הסגולה ותחינה להסרת עין הרע המונע ישועה ומעורר קטרוג ומעכב בשידוכים ח"ו, בציון הגדול של רשכבה"ג מרן בעל האיילת השחר זיע"א.

במכתב מרגש שכתב הגאון הגדול ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן לקראת המעמד הוא כתב: "ער"ח סיון הבעל"ט, באשר שאלתם, ידוע כי מרן החזו"א רומם רוחם של בני הישיבות וקומם עולה של תורה בארץ ישראל. ועתה בערב ראש חודש סיון שהוא זמן מסוגל ועת רצון לתפילה על הצאצאים, טוב ויפה שיתפללו לומדי רינה של תורה על ציונו שתעמוד זכותו לתומכים בעמלי התורה שיזכו הם ולדיהם למתיקות התורה וכן לזיווג ילדיהם" ומוסיף הגאון הגדול רה"י שליט"א: "כפי שידוע החזון איש זללה"ה השתדל רבות בעצמו לזיווגן של בני ובנות ישראל, ודבר שפעל בו בחייו יהיה מליץ יושר בגנזי מרומים. וגם יעתירו בתפילה על קברו של אבי מורי זללה"ה על תומכי רינה של תורה שלא ינזקו מעין הרע וכיוצא בזה ויצליחו בחינוך ילדיהם לתורה ויזווגם בקרוב"

בעוד מספר שעות זה קורה, אם אתם או יקיריכם מעוכבי זיווג או זקוקים לישועה, זו ההזדמנות שלכם להיות נזכרים בזמן המסוגל במקום המסוגל בתפילה המסוגלת של 'רינה של תורה'

לשליחת שמות לחצו עכשיו כאן>>>

רינה של תורה מעוכבי זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד