כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צפו בדבריו

נדיר: הגה"צ רבי שמעון גלאי בהתייחסות למסע ההיסטורי

לקראת מעמד התפילה שיערוך עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי בשבוע הבא בציון הגאון מווילנא הוא חושף את הישועות שנעשו במקום • "מנסיון של שנים קודמות, רבים נושעו בישועות למעלה מדרך הטבע בזכות התפילה והצדקה"

נדיר: הגה"צ רבי שמעון גלאי בהתייחסות למסע ההיסטורי
הגר"ש גלאי צילום: מתוך הסרטון

ביום ראשון הקרוב ימריא עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א למסע תפילה היסטורי ונדיר, במסגרתו הוא יפקוד את ציון קודשו של הגאון מווילנא שם הוא יערוך מעמד תפילה מרטיט, תפילה שללא ספק תחיש ישועה לאלפים ולרבבות אשר יירתמו ממש בימים אלה למען המשפחות הרבות שאין להם מאומה, והם נשענים עליכם, על תורמי "קופת העיר".

לחצו כאן לשותפות במסע ההיסטורי>>>


כעת, ימים ספורים קודם המסע שמרעיש את המגזר החרדי מתייחס מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי למעמד התפילה המרטיט ואומר כי מנסיון של שנים עברו, רבים ששיגרו את שמותיהם והיו חלק מהתפילה הזו ראו יושעות כבירות למעלה מדרך הטבע בזכות התפילה בציון המקודש ובזכות הצדקה המהודרת.

מעמד התפילה המרטיט ייערך בערב חודש סיוון, שהוא זמן מסוגל ביותר, במלוא מובן המילה. זמן שכבר השל"ה הקדוש העיד עליו כי הוא מסוגל לכל תפילה באשר היא ובפרט להצלחת וחינוך הצאצאים. ודווקא ביום הזה, דווקא ברגעים הנעלים האלה, יגיע עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי למעמד תפילה מרטיט בציון הגאון מווילנא שם הוא יקרע שערי שמים לישועתם של התורמים, שם אחר שם, בבכיות וזעקות, בתחינה ובדמע.

אם לא די לנו בעצם התפילה המרטיטה שתחיש ללא ספק ישועה להמונים, מרן רבי שמעון גלאי יעמוד שם בציון הקדוש במשך שעות ארוכות ויחתום על "שטר הנחת" אשר יגזור לכם בגזירה של מעלה שתזכו לנחת מהילדים, שתזכו לנחת מהצאצאים.

שטר כזה עוד לא היה, שטר כזה אתם חייבים שיהיה לכם, הרי כיום אלפים סובלים מקושי החינוך, המונים מתקשים בחינוך ילדיהם, הקושי הוא נורא, הדמעות של ההורים נשפך כמים, אך ממש כעת אתם יכולים לעשות לזה סוף, ממש כעת אתם יכולים להיות רגועים שהנה סוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, סוף סוף ילדיכם ילכו בדרך היישר והרצוי לפניו יתברך שמו.

לא נותר לנו עוד הרבה זמן, ממש בעוד ימים ספורים זה יקרה. עמוד התפילה מרן רבי שמעון גלאי יקח את ספריו וימריא למסע מטלטל לקבר הגר"א בווילנא, מעמד תפילה שכזה טרם היה, ומעמד תפילה כזה אסור לכם לפספס. פשוט אסור. עשו ממש כעת את הצעד הפשוט הזה ותזכו לישועות כבירות ולנחת מהילדים, לשטר הנחת שיבטיח לכם אך ורק נחת, יגזור לכם שילדיכם יצעדו בדרך היישר. הקליקו כאן ועכשיו והבטיחו שאתם תהיו חלק מהתפילה הזו. למענכם - למען נפש ילדיכם.

לחצו כאן לשותפות במסע ההיסטורי>>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי וילנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד