י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טויוטה יאריס קרוס - הזוכה בתואר הרכב העירוני לשנת 2022

טויוטה יאריס קרוס נבחרה כרכב העירוני לשנת 2022, בתחרות World Car Award  שנערכה לאחרונה בניו-יורק. הזכייה מחזקת את מעמדו של הקרוסאובר כרכב פנאי שפותח במיוחד עבור לקוחות עם סגנון חיים אורבני ודינאמי, המשלב בין עיצוב חדשני לטכנולוגיה מתקדמת

טויוטה יאריס קרוס - הזוכה בתואר הרכב העירוני לשנת 2022
טויוטה יאריס קרוס צילום: טויוטה ישראל

טויוטה יאריס קרוס - הרכב העירוני הטוב ביותר לשנת 2022

רצף הזכיות של טויוטה נשמר: בשנת 2021 הייתה זו טויוטה יאריס שזכתה לתואר מכונית השנה ובתחרות שנערכה בניו-יורק ב-13.4.2022, נבחרה טויוטה יאריס קרוס כרכב העירוני לשנת 2022 על ידי 102 עיתונאי רכב בינלאומיים שהגיעו מ-33 מדינות.

המהנדס הראשי של חטיבת הרכבים הקומפקטיים של החברה, טקטומו סוזוקי אמר כתגובה על הזכייה, כי הפילוסופיה של החברה הנחתה אותה לפתח את היאריס קרוס כרכב קומפקטי וחסכוני בעל  שטח מטען מרווח, כוח ושימושיות גבוהה. טקטומו הוסיף כי הפרס מדרבן את החברה להמשיך ולפתח רכבים איכותיים העונים לצרכי הלקוחות ולקדם רכבים ידידותיים לסביבה, שיעזרו להפחית את פליטת ה-C02.

מבט מקרוב על טויוטה יאריס קרוס

קצת נתונים

יאריס קרוס כוללת שתי גרסאות הנעה: גרסת בנזין עם מנוע בנפח 1.5 ליטר והספק של 125 כ"ס עם צריכת דלקת משולבת של 16.9 ק"מ לליטר וגרסה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם מנוע חשמלי אשר יחד מספקים 116 כ"ס עם צריכת דלקת משולבת של 22.2 ק"מ לליטר. המנוע ההיברידי החשמלי נטען במהלך הנסיעה, ללא צורך בחיבור למטען חיצוני.

מידותיה של היאריס קרוס הן - אורך: 412 ס"מ, רוחב: 176 ס"מ, גובה: 159 ס"מ ובסיס גלגלים של 256 ס"מ.

חוויה אורבנית

רכב היאריס קרוס הוא SUV קומפקטי המותאם לנהיגה אורבנית מכל בחינה: חסכוני בדלק, בעל מידות קומפקטיות, ישיבה גבוהה עם שדה ראיה מקיף המקנה ביטחון בנסיעה, מערכת בטיחות מתקדמת המספקת יכולת תמרון גבוהה ברחובות העיר הסואנים ויכולת השתלבות חלקה ברמזורים.

עיצוב חדשני ויוצא דופן

טויוטה יאריס קרוס נוצרה על בסיס הפלטפורמה של טויוטה יאריס עם תוספת של שדרוגים שונים מבחינת עיצוב, מידות (טויוטה יאריס קרוס ארוכה בכ-20 ס"מ מהטויוטה יאריס) ועוד. העיצוב החיצוני המתוחכם והאופנתי שלה כולל גחון מוגבה, גלגלי סגסוגת קלה בגודל של "16 ופנסי לד בחזית.

העיצוב הפנימי של הקרוסאובר משלב בין סגנון ייחודי מלא סטייל לבין הצרכים הפרקטיים. התכנון הפנימי של תא הנוסעים ממקסם את שטח הפנים של המכונית ומאפשר ישיבה נוחה ומרווחת לכלל הנוסעים. תא הנוסעים כולל מערכת מולטימדיה חדשנית דוברת עברית, המספקת לנהג שליטה מלאה. המערכת מצוידת במסך מגע "8, דיבורית Bluetooth, חיבור USB, ממשק Apple Carplay/Android Auto ועוד.

תא המטען הגדול במיוחד מאפשר אחסון נוח של מזוודות, ציוד קמפינג, שקיות שח קניות וכו'. התא הינו בנפח של 397 ליטר הגדל ל-1097 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים. כיסוי תא המטען נשלף ומתקפל בקלות, כך שניתן לאחסן פריטים גם מתחת לרצפת התא.

בטיחות מקסימלית

יאריס קרוס כוללת מערכת בטיחות אוטונומית מתקדמת Toyoya Safety Sense 2.5 בעלת שלל פונקציות ובהן: ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, זיהוי רוכבי אופניים ואופנועים, בקרת סטייה מהנתיב ומניעת סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לבלימת חירום, 8 כריות אוויר, התראה במצב של עייפות או הסחת דעת, תזכורת המונעת שיכחת ילדים במושב האחורי ועוד.

טויוטה יאריס קרוס - קרוסאובר של מנצחים!

לקביעת נסיעת התרשמות בסוכנות מתם מוטורס טויוטה חיפה, צרו עמנו קשר

טויוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד