כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יושרה ומקצועיות"

עובד הניקיון מצא צ'ק על סך מיליון ש"ח בתחנת הרכבת

עובד ניקיון בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים מצא ארנק ובתוכו המחאה בנקאית על סך מיליון שקלים, הוא העביר את האבדה למנהל המשמרת שהכניס את הנייר היקר לכספת והבוקר הוא הוחזר לבנק ממנו נמשכה ההמחאה

 עובד הניקיון מצא צ'ק על סך מיליון ש"ח בתחנת הרכבת
צ'ק על סך מיליון שקלים שאותר בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים צילום: רכבת ישראל

עובד ניקיון בתחנת הרכבת בירושלים הופתע למצוא בסוף השבוע מיליון שקלים בהמחאה בנקאית. אנשי הרכבת שמרו על האבידה והחזירו הבוקר (ראשון) את ההמחאה לבנק ממנו נמשכה.

צוות תחנת יצחק נבון בירושלים, בה עוברים מידי יום כ-15-20 אלף נוסעים, מורגל במציאת אבידות והשבתן לבעליהן, אך האבידה שמצאו ביום חמישי האחרון הדהימה גם את העובדים הוותיקים ביותר.

בשעות הצהריים של יום חמישי, עובד ניקיון שהיה במשמרת שגרתית בתחנה מצא ארנק והביא אותו למנהל המשמרת חיים אללוף. לאחר שווידא שלא מדובר בחפץ חשוד, פתח אללוף את הארנק כדי לבדוק פרטים מזהים ולהחזירו לנוסע, והופתע לגלות בתוכו מיליון שקלים בהמחאה בנקאית - שוות ערך למזומן.

עובד הניקיון בתחנת הרכבת בירושלים שאיתר מיליון שקלים בהמחאה | צילום: רכבת ישראל

אללוף ניסה לאתר את בעל האבידה, וכשלא צלח יצר קשר עם מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל. לאחר התייעצות עם מחלקת הכספים, פנה המנהל לבנק ממנו הונפקה ההמחאה, כדי לוודא שהכסף יוחזר לבעליו החוקיים.

במהלך סוף השבוע נשמר הצ'ק בכספת התחנה, והבוקר הגיע נציג הבנק לאסוף את האבדה היקרה. "מיד אחרי שהבנתי את שווי ערך האבדה חשתי הזדהות עצומה עם הנוסע שבוודאי נכנס למצוקה גדולה", סיפר אללוף. "אני עובד כבר שנים רבות ברכבת, קודם כפקח ואחר כך כמנהל משמרת בתחנה, ויצא לי להחזיר עשרות רבות של אבדות, אבל אבדה יקרה כל כך עדיין לא זכיתי להשיב. אני גאה בצוות התחנה ובעובד הניקיון על היושרה והמחויבות לנוסע".

הצ'ק שנמצא בתחנת הרכבת | צילום: רכבת ישראל

השבת אבידה רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד