י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתייחס במרומז לחיסול

בנט: "עידן החסינות של המשטר האיראני נגמר"

בישיבת ממשלה מיוחדת לכבוד יום ירושלים אמר ראש הממשלה כי הנפת דגל בבירת ישראל היא "דבר מובן מאליו". הוא התייחס במרומז לחיסול באיראן שמיוחס לישראל: "מי שמממן טרוריסטים, מי שמחמש טרוריסטים, מי ששולח טרוריסטים - יישא במלוא המחיר"

בנט: "עידן החסינות של המשטר האיראני נגמר"
ישיבת הממשלה החגיגית לרגל יום ירושלים צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

לכבוד יום ירושלים נערכה היום (ראשון) ישיבת ממשלה חגיגית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בפתח הישיבה התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לסערה סביב הנפת דגלי ישראל בעיר הבירה ואמר כי זהו "דבר מובן מאליו". בהמשך התייחס במרומז לחיסול הבכיר במשמרות המהפכה שמיוחס לישראל. "מי ששולח טרוריסטים - יישא במלוא המחיר"

"יום ירושלים שמח. לפני 55 שנה, לוחמי צה"ל שחררו את העיר העתיקה ואיחדו את ירושלים. זה אירוע שברגע אחד איחד גם את העם כולו. במהלך היום יתקיימו שלל אירועים לציון יום ירושלים, בכללם מצעד הדגלים המסורתי שייערך במסלול הקבוע", פתח רה"מ.
 
לדבריו, "הנפת דגל ישראל בבירת ישראל היא דבר מובן מאליו, ולכן היינו בהירים וברורים בנושא מהרגע הראשון. אני מבקש מהמשתתפים לחגוג בצורה אחראית ומכובדת, ומכאן - בשם שרי ממשלת ישראל - אני שולח תודה גדולה לשוטרי ולשוטרות משטרת ישראל על אבטחת האירועים כולם".

בהתייחסו לסוגיה האיראנית אמר: "השבוע ראינו שוב שבמקום לשפר את חייו של העם האיראני, המשטר באיראן בוחר בעריצות, בטרור ובשקרים. במהלך סוף השבוע האחרון העם האיראני יצא בהמוניו לרחובות באבאדן ובמקומות אחרים באיראן, והפגין נגד עריצות המשטר. בתגובה, כוחות איראניים ירו על אזרחי איראן. במקומות רבים באיראן, כרגע, קשה להשיג מים, לחם במחיר סביר. איראן משקיעה בטרור, כמו בסיס הכטמ"מים התת-קרקעי שהם הציגו בימים האחרונים".
 
עוד אמר בנט: "איראן גם משקיעה בשקרים כמו ההטעיה השיטתית שלה את סבא"א על מנת לברוח מביקורות הארגון, כפי שנחשף השבוע. המשטר האיראני מבוסס על עריצות, טרור ושקרים".
 
לדברי רה"מ: "על העולם לעמוד לצד העם האיראני ולהתנגד לפעולותיו של המשטר האכזרי. משך שנים רבות, המשטר האיראני הפעיל נגד ישראל והאזור טרור באמצעות שליחים, אבל ראש התמנון - איראן עצמה, זכתה משום מה לחסינות. כפי שאמרנו לא פעם - עידן החסינות של המשטר האיראני נגמר. מי שמממן טרוריסטים, מי שמחמש טרוריסטים, מי ששולח טרוריסטים - יישא במלוא המחיר".

נפתלי בנט איראן יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד