י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עלול לעמוד לדין

פוליטיקאי רוסי אמיץ קרא לנסיגה מיידית מאוקראינה

פוליטיקאי רוסי פנה לנשיא רוסיה וולדימיר פוטין בדרישה ל"נסיגה מיידית" מאוקראינה. ליאוניד וסיוקביץ' סומן כ"בוגד" על ידי הקרמלין לאחר שפרסם פנייה לפוטין להחזיר את חייליו הביתה ממלחמה או להסתכן ביצירת "יתומים רוסים נוספים"

   פוליטיקאי רוסי אמיץ קרא לנסיגה מיידית מאוקראינה
ישיבת המחוקקים צילום: צילום מסך

מחוקק רוסי ותיק פרסם פנייה ישירה לנשיא רוסיה וולדימיר פוטין בה הוא קורא להחזיר את חייליו הביתה או להסתכן ביצירת "יתומים נוספים". סצנה כזו באסיפה אזורית לא הייתה מתקבלת על הדעת עד כה, ליאוניד וסיוקביץ', בן 69, העז להביע התנגדות למלחמה באוקראינה, ועלול למצוא את עצמו 'נופל' מאיזה מרפסת כמו שקורה לכל מי שמעז להתנגד לפוטין.

חבר הפרלמנט המקומי הוותיק התנגד לניסיונות לסתום לו את הפה. ואמר למחוקקים במחוז פרימורסקי שהוא וחבריו המחוקקים פונים לנשיא רוסיה. תומכיו של פוטין כינו אותו "בוגד" וכעת הוא עשוי לעמוד בפני תביעה משפטית בגין "ביזוי כבוד הצבא הרוסי".

"אנחנו תומכים באמצעים לתמיכה במשפחות של חיילים שנהרגו במהלך המבצע הצבאי המיוחד", אמר וסיוקביץ' בבית מחוקקים האזורי בוולדיווסטוק, בירת רוסיה באוקיינוס ​​השקט. "אנחנו מבינים שאם לא נפסיק את המבצע הצבאי המיוחד, יהיו עוד יותר יתומים".

עוד אמר "צעירים מתים ונפגעים במהלך המבצע, למרות שהם היו יכולים להועיל למדינה שלנו, שלושה חודשים חלפו מאז תחילת המלחמה וברור שאי אפשר להגיע להצלחה בדרך צבאית, אם פוטין ימשיך עם זה, זה יוביל בהכרח לעלייה במספר ההרוגים והפצועים".

האיש האמיץ המשיך: "אנחנו דורשים נסיגה מיידית של חיילים רוסים מאוקראינה" המשיך. לאורך נאומו האמיץ ניסה יו"ר הפרלמנט הנאמן לפוטין אלכסנדר רוליק לעצור את הדברים. "אני מזהיר אותך, אתה מנצל לרעה את סדר היום", אמר לו. "אתה מפר את צו הדיבור ללא רשות".

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה בית מחוקקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד