ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התעורר בבוקר וגילה כי הפך לאיש הכי עשיר בעולם

מה הייתם עושים אם הייתם קמים יום אחד, בודקים את החשבון ומגלים שיש בו 92,233,720,368,547,800 דולר? • זה מה שקרה לכריס ריינולדס מפנסילבניה • ואיך זה נגמר?

צילום  אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



מה הייתם עושים אם הייתם קמים יום אחד, בודקים את המצב הכספי בחשבון שלכם ומגלים כי הפכתם בין לילה לאדם הכי עשיר בעולם? זה מה שקרה לכריס ריינולדס ממחוז דלאוור שבמדינת פנסילבניה ביום שישי האחרון, כשקיבל את העדכון החודשי מ-Paypal לגבי היתרה שלו, והופתע לגלות כי יש לו 92 קוואדריליון דולר בחשבון, או ליתר דיוק 92,233,720,368,547,800 דולר.

ריינולדס היה בהלם מהסיטואציה, אך עד מהרה נכנס לחשבונו וראה כי למעשה היתרה שלו היא 0 דולרים, לכן הוא נאלץ לקבל את העובדה כי מדובר בטעות של PayPal. לריינולדס יש חשבון ב-PayPal כבר למעלה מ-10 שנים והוא בעיקר משתמש בו בכדי לקנות ולמכור חלקי חילוף ישנים למכוניות ב-eBay. הסכום הכי גבוה שאי פעם קיבל בחשבון ה-PayPal שלו היה 1,000 דולר בתמורה לצמיגי וינטג' של BMW.

בראיון ל-United Press International טען ריינולדס כי היה נוהג באחריות בכסף: "הייתי משלם את החוב הלאומי של ארה"ב תחילה, ואחר כך הייתי קונה את קבוצת הבייסבול "Phillies", אם היו עושים לי מחיר טוב".

אם באמת היו ברשותו 92 קוואדריליון דולר, הוא לא היה צריך לדאוג שיעשו לו מחיר טוב, כיוון שבמקרה כזה הוא היה יותר עשיר מהאדם העשיר בעולם, קרלוס סלים (73 מיליארד דולר). יותר מפי מיליון.

דובר של חברת PayPal מסר: "אין ספק שמדובר בטעות טכנית ואנחנו מאוד מעריכים את מר ריינולדס שקיבל זאת בהבנה".

בעקבות הטעות, הציעה החברה לתרום סכום של כסף אותו לא הסכימה לחשוף לכל מטרת צדקה בה יבחר ריינולדס. למרות האכזבה הקלה שבה קרוב לוודאי שרוי ריינולדס כרגע, הוא צריך להתנחם בכך שזכה להרגיש, גם אם לרגעים בודדים, כיצד מרגיש האדם העשיר בעולם.



הדיווח שקיבל ריינולדס מ-PayPal על מצב חשבונו\ מתוך: CNN


עשיר קוואדריליון PayPal כסף חשבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד