כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רבבות נרשמו

בשיחת הפתעה: תושב טלזסטון זכה בעגלות קניות בשווי עשרים אלף ש"ח

תושב טלזסון שמיהר להצטרף להגרלת הענק שיערכו בהכנסת אורחים רשב"י נכנס באופן אוטומטי להגרלת הביניים שנערכה לאלה שמיהרו להצטרף • בשיחת טלפון מפתיעה הוא התבשר על זכייתו בתווי קנייה בסכום של עשרים אלף שקלים

בשיחת הפתעה: תושב טלזסטון זכה בעגלות קניות בשווי עשרים אלף ש"ח
קניות. אילוסטרציה צילום: Avi Dishi/Flash90

אלפים שמיהרו להצטרף להגרלת הענק שייערכו בהכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך נכנסו באופן אוטומטי להגרלת הביניים שנערכה בשבוע שעבר לכל אותם אלה שמיהרו להצטרף ולהירשם להגרלת הענק עד לתאריך כ"ג אייר.

לחצו כאן והצטרפו להגרלת הענק שתתקיים בקרוב>>>

הגרלת הביניים נערכה במשרדי הכנסת אורחים רשב"י בהשתתפות עורך דין מוסמך. השמחה פרצה גבולות כאשר הופיע שמו של הזוכה המאושר במסך ההגרלה. מדובר בדוד לוי, תושב טלזסון אשר הופתע לגלות כי הוא זכה בלא פחות מעשרים אלף שקלים בתווי קנייה.

אם לא די בזה, בהכנסת אורחים רשב"י נערכים כבר כעת להגרלת הענק שתיערך בין כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת, אשר משביעה את רעבונם וצמאונם של האלפים הפוקדים את ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א במעלה הר מירון במשך כל ימות השנה, כולל שבתות וימים טובים.

רבים מספרים על סיפורי מופת וישועה לאחר שהם פתחו את כיסם ואת ליבם למען מטרה חשובה זו. והרי זו לא סתם צדקה, זו צדקה מהודרת שמאכילה רבבות אנשים, נשים וטף בכל יום מימות השנה אשר מגיעים להשתטח על ציון קודשו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בהכנסת אורחים רשב"י יערכו הגרלת ענק בקרב כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת. בהגרלה חסרת התקדים ניתן למצוא במקום הראשון רכב מנהלים יוקרתי מחברת "ניסן" סנטרה 2022. בנוסף יוגרלו פרסי ענק, כמו לדוגמא: 20,000 שקל לקניות ברשת "יש חסד", כרטיס אשראי טעון באלפי שקלים, צימר לשבת בצפון, אלפי שקלים לקנייה ברשת "הצורפים" ועוד פרסים שווי ערך שאסור לכם לפספס.

מוקדי ההגרלה ייסגרו ביום שלישי כ"ט סיון, וזה ההזדמנות שלכם להבטיח את מקומכם בהגרלה הזו. מהרו כבר עכשיו להצטרף ואולי בעוד כחודש תקבלו טלפון שיבשר לכם שזכיתם בפרסים יקרי ערך בהגרלת הענק של הכנסת אורחים רשב"י. את ההגרלה הזו אסור לכם לפספס.

לחצו כאן והצטרפו להגרלת הענק שתתקיים בקרוב>>>

הגרלה שנתית טלסטון תווי קנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד