א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

WhatsApp משנה את המודל העסקי: הורדה חינם

מעכשיו לא תצטרכו לשלם על ההורדה של האפליקציה, כיוון שהיא ניתנת להורדה מהאפסטור בחינם • שחררה עדכון משמעותי לאפליקציית האייפון • למעלה מ-250 מיליון משתמשים

WhatsApp משנה את המודל העסקי: הורדה חינם



חדשות טובות לכל מי שעוד לא הוריד וואטסאפ לאייפון - מעכשיו לא תצטרכו לשלם על ההורדה של האפליקציה, כיוון שהיא ניתנת להורדה מהאפסטור בחינם. החברה הכריזה כי היא מעדכנת את המודל העסקי שלה למכשירי iOS בכדי שיתאים למודל שלה Cשאר המכשירים. אולם, מדובר באליה וקוץ בה, כיוון שאחרי שנה, החברה תדרוש תשלום שנתי קבוע של דולר אחד (3.54 שקלים).

החברה דאגה לציין שכל משתמשי וואטסאפ הנוכחיים באייפון שכבר רכשו את האפליקציה, לא יצטרכו לשלם תשלום שנתי על האפליקציה, כאות תודה לנאמנותם לשירות. אחת הסיבות המרכזיות לשינוי היא המחסום המנטלי שהציב התשלום הזניח (פחות מדולר לרכישת האפליקציה) למספר רב של משתמשים שנמנעו מלהוריד את האפליקציה בשל כך.

וואטסאפ גם מיישרת קו עם המגמה העולמית בשוק האפליקציות שדוגלת בהורדת אפליקציה בחינם, אך אפשרות לשלם בתוך האפליקציה תמורת שירותי פרימיום.

בנוסף, וואטסאפ שחררה עדכון משמעותי לאפליקציית האייפון שלה. ראשית, ניתן מעכשיו לגבות את כל היסטוריית השיחות שלכם בעזרת iCloud, בכדי שבמקרים בהם אבד לכם המכשיר או החלפתם למכשיר אחר, תוכלו לשחזר בקלות את כל השיחות שלכם. זה כולל גם גיבוי של תמונות, אך לא של סרטונים. הפיצ'ר השני הוא האפשרות לשלוח מספר תמונות במקביל, כך שלא תצטרכו לשלוח כל תמונה בנפרד.

אפליקציית וואטסאפ היא כבר מזמן סיפור הצלחה מסחרר. על אף השוק הקשה ורווי המתחרים בו היא פועלת, האפליקציה נמצאת במקום השישי במצעד האפליקציות הנמכרות ביותר בכל הזמנים של אפסטור. בנוסף, לוואטסאפ יש למעלה מ-250 מיליון משתמשים - מספר יוזרים גבוה מזה של טוויטר, לדוגמה. לאורך השנה האחרונה נפוצו שמועות שוואטסאפ נמצאת על הכוונת של מספר חברות ענק, ביניהן גוגל ופייסבוק, שהביעו עניין ברכישתה.
וואטסאפ אפליקציה עדכון שיחות חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד