כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ד"ר קדמן על עלון 'שחיטת הילדים': "איפה הרבנים?"

מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, מביע זעזוע מהעלון שקורא להורים לשחוט ילדים המחזיקים אייפון • "אדם ללא דעת עשוי לא להבין נכונה ולעשות מעשה"

העלון
העלון



"הקריאה להורים לשחוט את בניהם מזעזעת", כך אמר היום (ה') מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן: "הדברים שנכתבו בעלון, מדאיגים ומזעזעים בכל קנה מידה. גם אם יש מישהו שרוצה להילחם ברעת האינטרנט, לא יכול להניח שכל האמצעים מקדשים את המטרה".

עוד בנושא:
עלון תורני קורא: "שחטו את בנכם המחזיק אייפון"

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר קדמן כי גם "אם הדברים לא כתובים ברצינות, לא עושים צחוק ובמלחמת קודש לא ממליצים להרוג ילדים, לחתוך להם את הידים או להוציא להם את העיניים.

"אני בטוח שזה נוגד את התורה וההלכה, אף רב בישראל לא יעז לתת תמיכה לדברים כאלו. המנהיגים החרדים צריכים לקום ולגנות את זה.

"אני לא מציע לזלזל בזה , כי הדברים נכתבו ואולי לא התכוונו ברצינות, אך מספיק שאדם אחד שאין בו דעת, יבין את הדברים בצורה לא נכונה ויעשה מעשה".

כזכור, עלון שהופץ השבוע בבתי כנסת בבני ברק ובירושלים קרא לשחוט מחזיקי טלפונים חכמים.

"אמא יהודיה", נכתב בעלון, "אם את רואה חס וחלילה את בנך צופה במכשיר פרוץ ואינך יכולה למונעו מכך, לכי לשאול את מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א אם לטובת בנך עדיף לך לקחת סכין חד ולתוך את צווארו כדי שחלילה לא יחטא ביהרג ואל יעבור, ותזכי למעלה עצומה ולשכר הגדול כאותן האמהות צדקניות בארצות אשכנז בגזירות תתנ"ו ששחטו את ילדיהן כדי שלא יכשלו בע"ז וג"ע".
יצחק קדמן ילד אייפון טלפון הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד