י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא רוצה לחזור לשם"

ניצול הטבח בן ה-10: "אני יודע שזה עלול לקרות שוב"

ניצול הטבח הנורא בבית ספר בטקסס, בן 10, אומר כי הוא לעולם לא רוצה לחזור לבית הספר. "אתה אף פעם לא יודע מתי אתה יכול לאבד מישהו קרוב אליך" הוא אמר. "אני לא רוצה לחזור לשם יותר"

ניצול הטבח בן ה-10: "אני יודע שזה עלול לקרות שוב"
הילד בן 10 בראיון צילום: צילום מסך

ילד בן 10 שנאלץ להסתתר בזמן ששמע את חבריו נטבחים בכיתה סמוכה אומר כי הוא לעולם לא רוצה לחזור לבית הספר - כי הוא יודע ש"זה עלול לקרות שוב". ג'יידן פרז סיפר ל-CNN כיצד המורה שלו נעל את דלת הכיתה שלהם והורה לתלמידיו "להסתתר ולשתוק", לאחר ששמעו יריות חוזרות ונשנות ביום שלישי האחרון בזמן שפסיכופט בן 18 רצח 19 ילדים ושתי מורות.

"זה היה מאוד מפחיד כי אף פעם לא חשבתי שזה יקרה", אמר ג'יידן ל-CNN מחוץ לבית הספר שלו אחרי הטבח. למרבה הצער, הילד התחיל לספר מי מ-19 הילדים שנהרגו היו חברים שלו ואז עצר לומר, "בעצם כולם". הוא אמר "אתה אף פעם לא יודע מתי אתה יכול לאבד מישהו קרוב אליך". פרז אמר שחלפו 90 דקות עד שהוא התאחד עם משפחתו מוכת הבהלה, ואמר כי הוא נבהל לאורך כל הדרך ממה שעלול לקרות להם.

"זה טרור שנמשך", הוא אמר ללא היסוס כי הוא לעולם לא יירצה לחזור לבית הספר אחרי מה שקרה. "אני לא רוצה שום קשר לעוד ירי או ללכת לבית הספר", אמר "אני יודע שזה עלול לקרות שוב, כנראה". ג'יידן סיפר כי שהוא התחבא ליד אזור אחסון לילקוטים במהלך הירי, בעוד אחרים בכיתתו היו מתחת לשולחן. כל הזמן, אמר, הוא תהה מה עומד לקרות להם.

החוקרים עדיין בודקים כיצד החמוש בן ה-18 הצליח להגיע לבית הספר עם רובה, להיכנס דרך דלת לא נעולה ולהתבצר בתוך כיתה במשך כמעט שעה לפני שנהרג על ידי רשויות אכיפת החוק.

בנוסף פקיד אכיפת חוק בטקסס אמר ביום חמישי כי החמוש בן ה-18 שהרג 21 אנשים לא התעמת עם המשטרה לפני שנכנס לבית הספר, כך שלמעשה זה סותר דברים קודמים מהרשויות ומעלה שאלות נוספות על תגובת המשטרה לטבח.

טבח ירי טקסס CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד