י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשש מנקמה איראנית

ישראל באזהרת מסע לטורקיה: "איום ממשי כלפי ישראלים"

חשש מנקמה איראנית ונסיונות פיגוע וחטיפה נגד ישראלים בחו"ל: המל"ל מחריף הבוקר את אזהרת המסע לטורקיה ולמדינות הגובלות באיראן | גורמי ביטחון מעריכים כי איראן תנסה להגיב על החיסול בטהרן - במדינות שכנות

ישראל באזהרת מסע לטורקיה: "איום ממשי כלפי ישראלים"
טורקיה צילום: Uri lenz/FLASH90

המטה לביטחון לאומי (מל"ל) - האגף ללוחמה בטרור: מחדד את אזהרת המסע לטורקיה, בעקבות איום ממשי לפגיעה בישראלים על ידי כוח איראני שמבקש לנקום את חיסול הבכיר בשבוע שעבר.

האגף ללוחמה בטרור במטה לביטחון לאומי (מל"ל) מפרסם היום (שני) חידוד אזהרת מסע לטורקיה עבור מבקרים ישראלים. מחשש לאיום ממשי על חיי ישראלים.

באתר המל"ל הסבירו את האזהרה "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם".

המל"ל ומערכת הביטחון מחדדים היום את אזהרת המסע ומבהירים כי מדובר במדינה ברמת סיכון גבוהה לישראלים בימים אלו. עפ"י גורמים במערכת הביטחון, מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית.

"כמו כן", נכתב "חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על ערנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו".

טורקיה אזהרת מסע איראן ישראל מלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד