י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מהרו להצטרף

בשעה זו: מעמד התפילה המרטיט בציון המקודש בווילנא

ממש בשעה זו עומד מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי בציון קודשו של הגאון מווילנא זיע"א שם הוא מעתיר בדמעות ובתחנונים לישועתם של רבבות תורמי "קופת העיר" • מהרו כבר עכשיו ותצטרפו לתפילה ההיסטורית, למענכם - למען צאצאיכם

בשעה זו: מעמד התפילה המרטיט בציון המקודש בווילנא
הגר"ש גלאי בוילנה צילום: מתוך הסרטון

ממש בשעה זו עומד מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי בציון המקודש של הגאון מווילנא שם הוא קורע שערי שמים, בזעקות ובבכיות, לישועתם של רבבות תורמי "קופת העיר" אשר נרתמו למענם של אלפים ורבבות אשר אין להם מאומה ומצבם בכי רע.

לחצו כאן ותזכו בשטר הנחת המסוגל>>>


היום, ערב ראש חודש סיון, זהו זמן מסוגל ומקודש, וכפי שכבר העיד השל"ה הקדוש שביום זה נפתחים שערי שמים וזהו זמן מסוגל להעתיר בעד הילדים והצאצאים שיילכו בדרך היישר, שיעשו רק נחת להוריהם, שתמיד יהיו יראי שמים, בעלי מידות טובות ועוסקים בתורה ובמצוות באמת ובתמים.

דווקא כעת, בזמן המסוגל ובציון המקודש של הגר"א מווילנא עומד עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א וקורע שערי שמים. הוא עומד שם ומתדפק על הציון, הוא זועק ובוכה, מתחנן ודומע, הוא עושה הכל בכדי לעורר ולהחיש ישועה להמונים ששיגרו ועוד ישגרו את שמותיהם למעמד המיוחד.

מעבר לתפילה ההיסטורית, עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יעמוד שם בשעה הקרובה בסמוך לציון הקדוש בווילנא ויחתום על "שטר הנחת" שעתיד לגזור לכם נחת מהילדים, שעתיד להתקיים בהם מילותיו המאוחרות של השל"ה הקדוש שיהיו בעלי תורה, מארי מקרא, מארי משנה ומארי מידות תרומיות.

שטר כזה עוד לא היה וזה לגמרי ההזדמנות שלכם לזכות בזה. אם לא די בעצם חתימתו של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי במהלך תפילתו המרטיטה בווילנא אזי תזכו אתם ממש לקבל את השטר המופלא מידיו הקדושות מיד עם שובו ארצה לאחר המסע המרטיט לווילנא.

הרי כיום אלפים סובלים מקושי החינוך, המונים מתקשים בחינוך ילדיהם, הקושי הוא נורא, הדמעות של ההורים נשפך כמים, אך ממש כעת אתם יכולים לעשות לזה סוף, ממש כעת אתם יכולים להיות רגועים שהנה סוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, סוף סוף ילדיכם ילכו בדרך היישר והרצוי לפניו יתברך שמו.

בשיאו של המעמד ההיסטורי זה הזמן שלכם לעשות את הצעד הפשוט ולהבטיח לכם שאתם עושים סוף לצרת חינוך הילדים, זה הזמן שלכם להבטיח לעצמכם שעשיתם הכל בכדי שהילדים שלכם יילכו בדרך הישר והרצוי מלפניו. הקליקו כאן ועכשיו בטרם תפספסו את המעמד שיחיש לכם ישועה.

לחצו כאן ותזכו בשטר הנחת המסוגל>>>

וילנא קופת העיר הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד