כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
משלוח מהאוויר ב-5$

העתיד כבר כאן: וולמראט תפעיל מערך רחפנים ב-6 מדינות

ענקית הקמעונאות "וולמארט" תציע ל-4 מיליון משקי בית ב-6 מדינות בארה"ב יותר מ-100 אלף מוצרים שיגיעו אליהם תוך זמן קצר ע"י מערך רחפנים משוכלל | כל משלוח יעלה 3.99 דולר, והגבלת המשקל תהיה 10 ק"ג

העתיד כבר כאן: וולמראט תפעיל מערך רחפנים ב-6 מדינות
רחפן המשלוחים צילום: Flytrex Aviation

ענקית הקמעונאות האמריקאית וולמארט הודיעה בשבוע האחרון שתתחיל להפעיל ביולי הקרוב שירות משלוחים באמצעות רחפנים ל-4 מיליון משקי בית ב-6 מדינות בארצות הברית. חברת הרחפנים DroneUp תפעיל את השירות. מדובר בהשקה הגדולה ביותר של משלוחים באמצעים אוטומטיים עד כה.

החברה תחל את התוכנית ב-37 סניפים במדינות אריזונה, ארקנסו, פלורידה, טקסס, וירג'יניה ויוטה. ההזמנות ייארזו בחנויות, יועמסו על רחפנים שיופעלו באמצעות שלט רחוק ויורידו את החבילות לחצר או לחניה ליד בית הלקוח באמצעות כבלים.

לפי הודעת החברה, שפורסמה באתר 'דבר',  יוצעו בשלב זה כ-100 אלף מוצרים ממגוון קטגוריות, ממזון, פארמה וחטיפים עד צעצועים וסוללות. כל משלוח יעלה 3.99 דולר, עם הגבלת משקל של 10 ק"ג. החברה צופה שיסופקו יותר ממיליון חבילות בשנה באמצעות רחפנים.

וולמארט מקדימה ענקיות מסחר אלקטרוני, כמו איביי ואמזון, במרוץ לפתח משלוחים אוטומטיים. זה החברה אמנם הפעילה במהלך הקורונה משלוחי ציוד רפואי והיגייני וערכות בדיקת קורונה באמצעות רחפנים, אבל מדובר בהרחבה משמעותית של השירות. החברה ביצעה מחקר ומצאה שלקוחות לא רואים במשלוח רחפנים פתרון למקרי חירום בלבד.

 

שירות משלוחים רחפנים רחפנים אוטומטיים ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד