ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נכשל במבחן המהיר

אבוטבול התעמת עם אורבך: יזרקו אותך ככלב מההתיישבות

עימות פרץ הבוקר בוועדת הכנסת בין ח"כ ניר אורבך מימינה לח"כ משה אבוטבול, אבוטבול קרא באורבך שלא להגיע להתיישבות בשל הישענות הממשלה על מפלגת רע"מ ולשמאל הקיצוני, אורבך שלא אהב את הקריאה הוציא אותו החוצה מהועדה לאחר ויכוח ביניהם

אבוטבול התעמת עם אורבך: יזרקו אותך ככלב מההתיישבות
ח"כ ניר אורבך וח"כ משה אבוטבול צילום: פלאש 90

עימות חריף בוועדת הכנסת: במהלך דיון שיגרתי על שורה של הצעות חוק שממשיכים בהליך החקיקה, התעמתו חברי הכנסת משה אבוטבול מש"ס עם יושב ראש הוועדה חבר הכנסת ניר אורבך, לאחר שקיבל המלצה שלא להגיע לביקורים בהתיישבות ביהודה ושומרון.

העימות החל כאשר חבר הכנסת משה אבוטבול אמר לח"כ ניר אורבך: אני לא מציע לך ללכת להתיישבות אתה לא רוצה להתקבל שם בצורה לא נוחה. ח"כ אורבך שעומד בראש הועדה השיב בזעם: "עוד לפני שידעת בכלל אם ההתיישבות במזרח או במערב אני הייתי וסייעתי להם, יש שם אנשים שאני מכיר, אתה לא תקבע לי". 

אך חבר הכנסת אבוטבול לא נרגע והטיח ביו"ר: "אתה חבר בשדולת ארץ ישראל ואתה נעדר מסיורים". אורבך שהבין שאבוטבול לא מתכוון להניח לו, ניסה להביך את חבר הכנסת: "בוא נעשה לך מבחן, אתה יודע איפה זה עשהאל"? אבוטבול התחמק מלענות, "לא מעניין, זה בארץ ישראל" השיב, והחזיר בשאלה משלו "תגיד לי אתה איפה זה בית ג'אלה"? אורבך סירב לענות וקרא לעבר אבוטבול "אתה לא מכיר את ההתיישבות"

לאחר דקות הוצא אבוטבול מחדר הוועדה, תוך שהוא מטיח שוב ביושב ראש ניר אורבך: אתה לא מסוגל להתמודד איתנו, איבדת את הכל, לא סופרים אותך, הפכת לשמאלן. אם תגיע להתיישבות יסקלו אותך בבוז יזרקו אותך ככלב. 

 

משה אבוטבול ניר אורבך התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד