כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא נעים"

בעלה של יו"ר בית הנבחרים, נעצר בגין נהיגה בשכרות

פול פלוסי, בעלה בן ה-82 של יו"ר בית ארה"ב ננסי פלוסי, נעצר בסוף השבוע בחשד לנהיגה בשכרות בצפון קליפורניה, כך עולה מרישומי המשטרה. הוא שוחרר עם ערבות של 5,000 דולר

בעלה של יו"ר בית הנבחרים, נעצר בגין נהיגה בשכרות
בנין הקפיטול האמריקאי צילום: Pixabay

פול פלוסי, בעלה של ננסי פלוסי, יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, נלקח למעצר ביום שבת האחרון במחוז נאפה מצפון לסן פרנסיסקו, על פי הרישומים של המשטרה שהגיעו ממשרד השריף המקומי. הוא עלול לעמוד לדין על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ונהיגה עם רמת אלכוהול בדם של 0.08 ומעלה, נכתב בדו"ח. הערבות של פלוסי נקבעה על 5,000 דולר עבור שתי העבירות, כך עולה מהרישומים, בעלה שוחרר לאחר מספר שעות, ויעמוד לדין על נהיגה בשכרות.

לא פורסמו פרטים נוספים על האירוע המביך, קצין משטרה מהכביש המהיר של קליפורניה, אנדרו ברקלי, אמר כי מידע נוסף יפורסם בהמשך היום. דרו האמיל, דוברת ננסי פלוסי, אמרה לסוכנות הידיעות AP "הדוברות לא תגיב על העניין הפרטי הזה שהתרחש בזמן שהיא הייתה בחוף המזרחי". פול וננסי פלוסי נשואים מאז 1963.

ננסי פלוסי אחת הנשים החזקות בבית הלבן, לא התייחסה בפומבי על מעצרו של בעלה פול, וגם לא אף אחד מילדיה או משפחתה הקרובה. פלוסי מכהנת כחברת בית הנבחרים מטעם מדינת קליפורניה משנת 1987. פלוסי היתה האישה הבכירה ביותר בהיסטוריה של הממשל האמריקאי עד להשבעת קמילה האריס סגנית הנשיא ביידן.

בית הנבחרים ננסי פלוסי נהיגה בשכרות נעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד