י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קמפיין הבחירות החל

ליברמן מסית נגד אברכי הכולל: "שותים קפה ומדברים פוליטיקה"

שר האוצר אביגדור ליברמן מבין כי הבחירות כבר מעבר לפינה ובישיבת הסיעה לפני שעה קלה הוא פער את פיו נגד האברכים שלומדים בכוללים ובישיבות וטען כי "הם שותים קפה, מדברים פוליטיקה ואנחנו מממנים אותם". הדברים באים ברקע דרישתו של שר האוצר לקיצוץ תקציבים

ליברמן מסית נגד אברכי הכולל: "שותים קפה ומדברים פוליטיקה"
ליברמן בישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בישיבת הסיעה השבועית של מפלגת 'ישראל ביתנו', שר האוצר אביגדור ליברמן פוער שוב את פיו נגד לומדי התורה ומנסה להתסיס את הציבור ולהסית נגדם. דברי שר האוצר מגיעים ברקע דרישתו לקיצוץ תקציבי הישיבות וחוק חובת לימודי ליב"ה במוסדות הפטור.

בדבריו אמר שר האוצר כי יעמוד איתן גם מול התנגדויות קואליציוניות שבוודאי יבואו: "לא נתפשר על חיוב לימודי ליב"ה במוסדות הפטור", אמר ליברמן והבהיר כי "מי שלא רוצה לא ללמד לימודי ליב"ה - תעשו את זה על חשבונכם ולא על חשבון משלם המיסים".

על קיצוץ תקציב הישיבות הצפוי אמר ליברמן: "אי אפשר לפעול גם נגד הקואליציה וגם לקבל כסף קואליציה", תוך שהוא משמיץ את לומדי התורה, "זה לא לימודי קודש, זה לימודי בטלה".

ליברמן הוסיף והסית: "רוב הכסף הולך לכוללים שלומדים שם מגיל 29 עד הפנסיה, מגיעים בבוקר ואוכלים סנדוויץ''׳, שותים קפה, מדברים פוליטיקה ואז פותחים כמה ספרים. אין סיבה לממן אותם".

עוד אמר ליברמן בנושא הקואליציוני: "מבחינתה של ישראל ביתנו הדבר החשוב ביותר הוא לשמר את הקואליציה בחירות לא ישנו דבר, בחירות לא ישנו את היחס בין הגושים מקסימום תזוזות בתוך הגושים"

ליברמן והחרדים איבגדור ליברמן תקציב הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 87 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד