י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יחקר במהלך היום

חתנו של הרב דרוקמן הגיש תלונה במח"ש

לאחר שנעצר במשך שעות ארוכות בשבת, אחרי שהותקף על ידי שוטרים לדבריו בשל מחה על חסימת דרך בעיר העתיקה ליהודים - הרב אלישיב הכהן, חתנו של הרב דרוקמן, הגיש תלונה במח"ש יחד בנו | בקרוב יחקר בתחנת המשטרה על המקרה

חתנו של הרב דרוקמן הגיש תלונה במח"ש
הרב אלישיב הכהן (משמאל) שהותקף בשבת צילום: דובר צה"ל

הרב אלישיב הכהן, שהותקף במהלך השבת בעיר העתיקה בירושלים על ידי שוטרים, הגיש היום (שני) תלונה במח"ש נגד המשטרה על המקרה. בהמשך היום יחקר בתחנת המשטרה.

הרב הכהן, חתנו של הרב דרוקמן וראש ישיבה בחדרה, הותקף על ידי מספר שוטרים במהלך השבת האחרונה בעיר העתיקה זאת לדבריו בעקבות מחאה שקיים על כך שאחת הדרכים לכותל המערבי חסומות.

הוא הובא למעצר יחד עם בנו, והמתין במשך שעות לחוקרים וגם לכלי הבדלה, אך אלו הגיעו רק אחרי 6 שעות. הוא שוחרר לבסוף, אחרי מעורבות מצד לשכתו של הרב דרוקמן. היום, כאמור, הוא החליט להגיש תלונה נגד המקרה במחלקה לחקירות שוטרים יחד בנו.

בהמשך היום הוא אמור להיחקר בתחנת המשטרה על המקרה. אתמול ראש הממשלה בנט התקשר ביוזמתו לרב אלישיב, ושוחח איתו על המקרה. הוא הביע צער, והבטיח שהוא ידאג שזה יטופל.

משטרת ישראל מסרה במוצאי שבת, לאחר התקיפה: "במהלך פעילות שוטרים בעיר העתיקה בירושלים למניעת אירועי חיכוך ואלימות, אדם שעבר במקום החל להפר את הסדר, לצעוק על השוטרים ולהפריע להם בפעילותם. שיח שבוצע עמו מספר פעמים וגם אזהרות השוטרים לא הועילו"

"לאחר שנתבקש להתרחק מהמקום להמשיך בדרכו ולחדול ממעשיו הפסולים, סירב, התלהם והמשיך להפר את הסדר, לעורר פרובוקציה ולהפריע בפעילות במקום. לכן נאלצו השוטרים לעכבו, ומשסרב לעיכוב נאלצו השוטרים לעוצרו תוך שהוא התנגד גם למעצר. באותה העת בנו שהיה עמו, תקף את השוטרים ופצע שוטר ולכן נעצר אף הוא לחקירה", לשון התגובה.

אלימות שוטרים העיר העתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד