י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דחייה של שבועיים

פגישת הגישור הסתיימה ביטון ישהה את החרם על הקואליציה

חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן, שהצהיר על החרמת הצבעות עם הקואליציה מאחר ורפורמת 'דרך שווה' פוגעת בשכבות החלשות הסכים להשהות את החרם בשבועיים לבקשת רה"מ שהצטרף לפגישה שנערכה במשרדו עם נציגי המשרדים, פעילות ועדת הכלכלה תחזור לסדרה

פגישת הגישור הסתיימה ביטון ישהה את החרם על הקואליציה
מיכאל ביטון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במשרד ראש הממשלה נועד הבוקר (שני) יו״ר ועדת הכלכלה ח״כ מיכאל ביטון עם נציגי משרד התחבורה והאוצר בניסיון לפתור את המשבר ולהחזיר את הקואליציה למסלול עם רוב להעברת החקיקה בכנסת, הפגישה הסתיימה כשביטון הסכים להשהות את החרם על הקואליציה בשבועיים לצורך בחינת הרפורמה.

במהלך המפגש שנמשך כשעתיים הפתיע ראש הממשלה נפתלי בנט והגיע לפגישה שהתקיימה במשרדו והציע לשמוע בעצמו את טענותיו של ח״כ ביטון ואף הציע הצעת פשרה להקפיא את החרמת ההצבעות לשבועיים כדי לאפשר להשיג פתרון, ביטון כאמור הסכים לקבל את פשרת רה"מ.

ממשרד רה"מ נמסר: ראש הממשלה שמע את טענותיו של יו״ר ועדת הכלכלה על הרפורמה והחליט לקיים בשבועיים הקרובים למידה של הרפורמה וההשפעות שלה על שכבות שונות באוכלוסייה, בשבועיים הקרובים רה״מ יקיים שיח עם כלל הגורמים בקואליציה על מנת לפתור את המשבר. 

שרת התחבורה מרב מיכאלי תקפה את ח״כ ביטון, ״יש מי שמנסה לנצל את המצב ולסחוט את הכנסת כאילו בשם הכנסת, הרפורמה סגורה והיא תצא לדרך״. אמרה השרה בישיבת הסיעה והוסיפה כי היא מבהירה כי היא לא תנהל מו״מ על שינויים ברפורמה.

 

רפורמה בתחבורה הציבורית מיכאל ביטון מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד