כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצעה חלומית

סיפור מפעים: האברך רכש כרטיס הגרלה ומכר את דירתו בתוך מספר ימים

אברך שהתקשה במכירת דירתו הקטנה במשך מספר שנים רכש כרטיס הגרלה למען המשך קיום הכנסת אורחים רשב"י • בתוך ימים ספורים הגיעה הצעה חלומית מגביר המתגורר בארה"ב וממש בימים אלו העסקה נסגרת

סיפור מפעים: האברך רכש כרטיס הגרלה ומכר את דירתו בתוך מספר ימים
סייל על דירה צילום: פיקסביי

סיפור מופלא מכה גלים במהלך היממה האחרונה בקרב רבבות דורשי ומצפי הישועה. מדובר באברך בשנת השלושים לחייו שכבר שנים מעוניין למכור את דירתו הצפופה והקטנה בת שני חדרים ולעבור לדירה מרווחת יותר, אך כבר למעלה מארבע שנים שהוא לא מוצא קונה.

לחצו כאן ותזכו גם לכרטיס הגרלה וגם לישועה>>

הדירה הקטנה בתוככי העיר ירושלים גרמה לו לצער ולהכנת נפש. יש לו כבר חמישה ילדים בלי עין הרע, אך הוא עדיין תקוע בדירה הצפופה והקטנה. המצב בבנק לא היה מזהיר והוא לא חשב אפילו על האופציה של לקיחת משכנתא שנייה.

הימים עברו בזה אחר זה והוא כבר היה על סף ייאוש. רעייתו עברה משבר חמור בעקבות המצב הדחוק וילדיו היו שבורים ורצוצים. בצר לו הוא תכנן לעלות לציון קודשו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר האחרון בכדי לשאת במקום תפילה מעומק הלב לישועתו.

בדרכו להר מירון הוא נחשף למודעות ענק המבשרות על הגרלה מיוחדת שתיערך לכל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך. הוא נזכר בימים שהוא היה מגיע למירון ומשביע את רעוונו וצמאונו בהכנסת האורחים המפורסמת שפועלת בכל ימות השנה, כולל שבתות וימים טובים.

בהחלטה של רגע הוא רכש כרטיס כשהוא נושא תפילה נרגשת שבזכות מצוות הצדקה להכנסת האורחים של הרשב"י הקדוש הוא יזכה לישועה במכירת הדירה. הסיפור אולי נשמע מעט תלוש, אך ארבעה ימים לאחר מכן הוא קיבל הצעה חלומית מגביר המתגורר בארצות הברית שחיפש דווקא דירה קטנה בירושלים לצורך מסויים.

העסקה שנסגרת ממש בימים אלה גרמה לאותו אברך לספר את הסיפור המפעים להנהלת הכנסת אורחים רשב"י במטרה שיבינו עד כמה הם זוכים לזכות את הרבים במצוות הצדקה. יצוין כי ממש בימים אלה ניתן להצטרף להגרלת הענק שתיערך בעוד פחות מחודש ימים, מדובר בהגרלה חסרת תקדים בה ניתן יהיה לזכות בפרסים יקרי ערך וזאת בנוסף למצוות הצדקה הנדירה בו אנו נזכה להמשיך את מפעלות החסד של הכנסת האורחים.

לחצו כאן ותזכו גם לכרטיס הגרלה וגם לישועה>>

הגרלה שנתית קבר רשבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד