כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מופיע בכל יום"

"פוטין חי ובריא": שר החוץ לברוב מכחיש את הדיווחים

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, הכחיש את הדיווחים הרבים כי הנשיא ולדימיר פוטין חולה או מת, ואמר כי הנשיא חי ואין סימנים המצביעים על מחלה כלשהי | בריאותו וחייו הפרטיים של פוטין הם נושאי טאבו ברוסיה, וכמעט אף פעם לא דנים בהם בפומבי

 "פוטין חי ובריא": שר החוץ לברוב מכחיש את הדיווחים
שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב צילום: Miriam Alster/FLASH90

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, הכחיש כי הנשיא ולדימיר פוטין חולה, ואמר כי אין סימנים המצביעים על מחלה כלשהי. בתשובה לשאלה מהשדרן הצרפתי בערוץ TF1 אמר הדיפלומט הבכיר של רוסיה אמר: "אני לא חושב שאנשים שפויים יכולים לראות באדם הזה סימנים למחלה או מחלה כלשהי".

לברוב אמר כי פוטין, שימלאו לו 70 באוקטובר, הופיע בפומבי "כל יום". הוא אמר: "אתה יכול לצפות בו על המסכים, לקרוא ולהאזין לנאומים שלו", אמר לברוב. דבריו של לברוב פורסמו במשרד החוץ הרוסי. "אני משאיר את זה למצפונם של אלה שהפיצו שמועות כאלה" אמר.

בריאותו וחייו הפרטיים של פוטין הם נושאי טאבו ברוסיה, וכמעט אף פעם לא דנים בהם בפומבי. פוטין, שנמצא בשלטון ברוסיה יותר משני עשורים, פלש לאוקראינה ב-24 בפברואר, וגרם להלם בעולם. המתקפה של מוסקבה הביאה למותם של עשרות אלפי אוקראינים. ועוררה את משבר הפליטים הגדול ביותר באירופה מאז מלחמת העולם השנייה והובילה לסנקציות מערביות חסרות תקדים נגד מוסקבה.

בימים האחרונים דווחו בבריטניה מספר דיווחים, כי פוטין חולה ואיבד את מאור עיניו, בדיווח אחד נאמר כי פוטין כבר מת וכי במקומו נמצא כפיל, בנוסף דווח כי מספר נסיונות לחסל את פוטין לא צלחו, לא ברור מי עומד מאחורי הפרסומים הללו, אבל הם כנראה הרגיזו את הרוסים שיצאו בהכחשה גורפת.

ולדמיר פוטין סרגיי לברוב מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד