כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מאות טיסות בוטלו

כאוס בשדה התעופה בבריטניה; החברות מתגוננות: "חסר כוח אדם"

הבוקר נותרו אלפי נוסעים נואשים בתור שעות מחוץ לטרמינלים בבריסטול ובגטוויק, חברות ביטלו מאות טיסות ולנוסעים נאמר להביא את המזוודות 24 שעות לפני הטיסה, בנמל התעופה של בריסטול נוצרו תורים מחוץ לבניין לנוסעים שרק ניסו להיכנס. בנמל התעופה גטוויק היו תורים 'ארוכים ומתפתלים' למי שניסו להוריד את התיקים שלהם לפני טיסתם

כאוס בשדה התעופה בבריטניה; החברות מתגוננות: "חסר כוח אדם"
טיסה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חברות הנסיעות בבריטניה קרסו אמש (שני). נוסעים התלוננו על טיסות שבוטלו, מזוודות שלא הגיעו ליעדן, וצוות טיסה אחד אף שטען כי נגמר להם הדלק.

גם נופשים שביקשו לחזור הביתה נתקלו בבעיות קשות בנמלי התעופה בבריטניה. חלק מהטיסות התעכבו בכמעט 24 שעות. שדות תעופה בבריסטול ומנצ'סטר דיווחו על תורים עצומים כאשר טיסות בוטלו, עקב קריסה של חברות תעופה.

חברות התעופה מצידם האשימו בכאוס העצום את המחסור הנרחב בכוח אדם בזמן שהן נאבקות להתאושש מההגבלות של קורונה, ונאבקות לגייס עובדים על רקע שוק עבודה עם יותר משרות פנויות ממחפשי עבודה.

לורי שטסה חזרה מסנטוריני ביוון, לגטוויק בלונדון, גילתה שטיסתה הופנתה לפתע ללוטון, כשהצוות אמר שאין להם מספיק דלק להמשיך כמתוכנן. ברגע שהם נחתו בלוטון היא נדהמה כשאמרו לה שהמטען שלהם יגיע מאוחר יותר כי אין מספיק עובדים בשדה התעופה. אבל ברגע שהם הגיעו ללוטון הודיעו להם בהודעת טקסט שהמזוודות לא שם - והתיקים עדיין לא הוחזרו אליהם.

לורי אמרה ל'דיילי מייל': "הגענו הביתה היום בשעות הבוקר המוקדמות. המזוודות שלנו עדיין לא הגיעו אחרי שאמרו שהיא תישלח לכאן, חברת התעופה פשוט לא נשמעת שהיא יודעת מה היא עושה. גם המשקפיים ועדשות המגע שלי בפנים אז אני לא יכולה לראות כלום - אז נאלצתי להחמיץ את העבודה היום. זה חורבן". נוסע אחד מהעיר בריסטול כתב ברשת: "תעמוד בתור כדי להיכנס לטרמינל ב-5:15 בבוקר בנמל התעופה של בריסטול. לפחות השמיים יפים". הצעיר הבריטי ליגה שעות ארוכות.

לונדון שדה תעופה כאוס מזוודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד