י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא לוקחים סיכון

פלורידה: בן 10 איים לבצע ירי המוני ונעצר. תיעוד

תלמיד בית ספר בגיל 10 מפלורידה נעצר בגין איומים לבצע ירי המוני באמצעות הודעות טקסט, כך מסרה המשטרה. "נצטרך חוק וסדר בבתי הספר שלנו. הצוות שלי לא היסס לשנייה אחת ומיד התחיל לחקור את האיום"

פלורידה: בן 10 איים לבצע ירי המוני ונעצר. תיעוד
הילד נלקח אזוק לחקירה צילום: משטרת קייפ קורל פלורידה

בן ה-10, תלמיד בבית הספר היסודי פטריוט בקייפ קורל, פלורידה, נאזק ביום שבת האחרון עם אזיקים כאחרון העבריינים, ונלקח עם ניידת משטרה בגין איומים בכתב לבצע ירי המוני. "ההתנהגות של התלמיד הזה מחליאה, במיוחד אחרי הטרגדיה האחרונה בטקסס" אמר השריף של מחוז לי, קארמיין מרסנו, בהצהרה.

הוא הוסיף: "חייבים לוודא שהילדים שלנו בטוחים זה הדבר החשוב ביותר". צוות אכיפת החוק בבית הספר של משרד השריף, והמחלקה לחקירות פליליות של הנוער, לקחו על עצמם במהרה את התיק, בשל גילו הצעיר של הילד.

מרצ'נו ציין כי השוטרים מיהרו לחקור את איומי הירי ההמוניים. "יהיו לנו חוק וסדר בבתי הספר שלנו, הצוות שלי לא היסס שנייה אחת, כדי לחקור את האיום הזה", אמר.

כזכור ביום שלישי בשבוע שעבר, שוטרים הגיעו לבית הספר בטקסס, לאחר שחמוש בן 18 פסיכופת ירה למוות ב-19 תלמידי כיתות ד' ושתי מורות, אך תגובתם המאוחרת הייתה נוראית. למשטרה לקח כמעט שעה לפרוץ לכיתות שבהן התרחשו כל היריות ולהרוג את החמוש סלבדור ראמוס.

הבלשים חקרו את הילד מפלורידה המשטרה מסרה לאחר החקירה כי "כרגע זה לא הזמן להתנהג כמו עבריין קטן. זה לא מצחיק" אמר מרצ'נו. "הילד הזה איים איום מזויף, ועכשיו הוא חווה השלכות אמיתיות".

בהודעה המלאה של המשטרה נאמר: "זאת התנהגות מחליאה של התלמיד, במיוחד לאחר הטרגדיה האחרונה בטקסס, עלינו לוודא שילדינו בטוחים, וזה בעל חשיבות עליונה, נצטרך חוק וסדר בבתי הספר שלנו, הצוות שלי לא היסס לשנייה אחת, לא שנייה אחת, כדי לחקור את האיום הזה".

מסיבת בעיתונאים של השריף על מעצרו של הילד

"ביום שבת, 28 במאי 2022, משרד השריף במחוז לי קיבל הודעה על הודעת טקסט מאיימת שנשלחה על ידי תלמיד כיתה ה' בבית הספר היסודי הפטריוט בקייפ קורל. צוות איום אכיפת החוק פתח מיד בחקירה, בשל אופיו של האירוע, אגף חקירות פליליות לנוער לקח את התיק". הבלשים חקרו את החשוד, ופיתחו סיבה סבירה עבור מעצרו, הילד הואשם כי איים בכתב לבצע ירי המוני".

פלורידה ירי טקסס ילד בן 10 טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד