י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפת 'בחדרי חרדים'

דיל פוליטי? גפני וליצמן מזימים את הדיווח: "אל תאמינו, לא נתמוך בכהנא"

חברי הכנסת גפני וליצמן ניצלו את ההופעה הפומבית היום של ראשי סיעות האופוזיציה והכחישו במרץ את השמועות על דיל שנרקם כביכול בין מי מחברי הכנסת החרדים לקואליציה שאומר כי בתמורה להחזרתו של מתן כהנא לתפקיד שר, הקואליציה תביא לביטול גזרת הקומה הכשרה

דיל פוליטי? גפני וליצמן מזימים את הדיווח: "אל תאמינו, לא נתמוך בכהנא"
גפני וליצמן במליאת הכנסת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חשיפת 'בחדרי חרדים': ראשי יהדות התורה משה גפני ויעקב ליצמן מיהרו היום (שני) להכחיש בבהילות את הפרסום אמש אודות הדיל שנרקדם בין לשכת סגן השר מתן כהנא לחבר כנסת ביהדות התורה, שהסכים בתמורה לתמיכה בחוק התקשורת, להביא לחזרתו של מתן כהנא לתפקיד שר. 

גפני וליצמן ניצלו את ההופעה הפומבית של ראשי סיעות האופוזיציה והזימו את הדיווח: "אני מנצל את ההזדמנות הזאת לומר כאילו מתנהל מו"מ עם הממשלה הזאת או עם חלק מיהדות התורה. שקר מוחלט", הדגיש גפני, שפנה לעיתונאים בחדר: "אני מבקש ממכם, אל תאמינו לשקר הזה, זה חילול השם. האחרונים שילכו איתם לקואליציה זה יהדות התורה. אנחנו לא נלך איתם".

הסכמה חרדית: הדיל הפוליטי שיחזיר את כהנא לשולחן הממשלה

חבר הכנסת יעקב ליצמן הוסיף: "הציעו לנו גם להיכנס בתמורה לתקציבים". הוא אף מתייחס ספציפית לדיווח ב'בחדרי', "לא נתמוך במתן כהנא, אנחנו הולכים להפיל את הממשלה הנוכחית. כל יום שני קונים עוד חברי כנסת, אין לי דוברים להכחיש את זה כל יום. אנחנו חותרים להקמת ממשלה אחרת או בחירות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי גורמים בלשכת סגן השר מתן כהנא הציעו למספר חברי כנסת חרדים דיל פוליטי כי בתמורה להיעדרות חרדית בהצבעה על מינוי כהנא לתפקיד שר, הקואליציה תאשר או אולי כהנא יעדר ובכך יביא לתמיכה שקטה של הקואליציה בהעברת חוק שיבטל את רפורמת התקשורת שיזמו במשרד התקשורת לפני כחודש. 'בחדרי חרדים' חושף כי ח"כ מ'יהדות התורה' הביע הסכמה לדיל.

משה גפני יעקב ליצמן מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד