כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תיעוד מהזירה

אסון בטיול: הרוגה ו-7 פצועות בהתהפכות ג'יפ

נהג ג'יפ התהפך במהלך טיול בגליל העליון | בתאונה נפצעו שמונה נשים, ומותה של אחת מהן נקבע במקום | המשטרה פתחה בחקירה האירוע

אסון בטיול: הרוגה ו-7 פצועות בהתהפכות ג'יפ
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אישה נהרגה ושבע צעירות נוספות נפצעו בתאונה סמוך לשאר ישוב בגליל העליון. התאונה הקטלנית אירעה בזמן שג'יפ שהסיע נהג ושמונה נשים, התהפך בשטח פתוח.

לאחר פעולות החייאה ממושכות, פרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה בשנות העשרים, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם פצועה במצב בינוני, ולבית חולים זיו 7 פצועות נוספות במצב קל עד בינוני.

חובש על אופנוע מד"א, דוד אמר סיפר: "כשהגעתי ראיתי את הרכב הפוך על הצד וסביבו המולה. מהרכב חולצה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה, בנוסף הענקנו טיפול רפואי לפצועה כבת 28 עם חבלות בראש ובחזה ופינינו אותה במסוק, ו- 7 פצועות נוספות טופלו ופונו כשמצבן קל".

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הנסיבות. לפי הודעת המשטרה, במסגרת טיול ג'יפים בשטח חקלאי סמוך לישוב שאר ישוב אחד הג'יפים התהפך לאחר שככל הנראה הנהג איבד שליטה. "שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה", נמסר מהמשטרה.

טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד