כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המתקפה על האברכים

כהנא על דברי ליברמן: "מקווה שיהיו רבים שילמדו תורה"

בתגובה לדבריו של שר האוצר נגד האברכים - סגן השר מטעם 'ימינה' השיב במליאה: "עם ישראל קיים בזכותם; אני מקווה שיהיו עוד רבים שישבו וילמדו תורה בצורה רצינית" | צפו

כהנא על דברי ליברמן: "מקווה שיהיו רבים שילמדו תורה"
אביגדור ליברמן/מתן כהנא צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת מתן כהנא, המכהן כסגן שר, הגיב היום (שני) במליאת הכנסת על דבריו של שותפו לקואליציה, שר האוצר אביגדור ליברמן, נגד האברכים ואמר כי הוא מקווה שיהיו רבים כמותם.

במסגרת הדיון על הצעת אי-אמון השבועית שמעלה האופוזיציה, כהנא עלה לדוכן המליאה וביקר במרומז את דבריו של ליברמן היום בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו', בהם תקף בבוטות את לומדי התורה וטען שלא צריך לממן אותם כי רוב הכסף הולך לאברכים ש"מגיעים בבוקר אוכלים סנדוויץ', שותים קפה, מדברים פוליטיקה ואז פותחים כמה ספרים".

כהנא הוסיף ואמר לגבי הקיצוץ בתקציב הישיבות: "אי אפשר לפעול גם נגד הקואליציה וגם לקבל כסף מהקואליציה. זה לא לימודי קודש, זה לימודי בטלה". בתגובה, סגן השר אמר ש"לדעתי כלפי לומדי התורה, אלה שלומדים תורה ברצינות, היא שעם ישראל קיים בזכותם".

הוא סיפר כי בישיבות בהן הוא מסתובב, הוא אומר "שכל מי שיכול ללמוד תורה, שילמד תורה ולא יעשה שום דבר אחר כי עליו עם ישראל מתבסס. אני מקווה שיהיו עוד רבים שישבו וילמדו תורה בצורה רצינית", סיכם חבר הכנסת מסיעת 'ימינה'.

מתן כהנא איווט ליברמן אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד