ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מסע ההסתה של ליברמן

פרוש איים על איווט; סער הסתייג: "חבל שנאמרו"

מליאת הכנסת סערה בעקבות דבריו הבוטים של שר האוצר נגד לומדי התורה. פרוש עלה לדוכן ושיגר איום לעבר בנט: "אם תכנס למליאה תצא בבושת פנים" | סער התבקש להתייחס לדברי ליברמן, והסתייג: "אין מקום להתבטאויות האלה"

פרוש איים על איווט; סער הסתייג: "חבל שנאמרו"
מאיר פרוש צילום: ערוץ כנסת

דבריו של שר האוצר האנטישמי ושונא החרדים אביגדור ליברמן נגד לומדי התורה, עוררו סערה במליאת הכנסת. במסגרת דיוני המליאה שיגר ח"כ מאיר פרוש איום כלפי ליברמן; ח"כ אוריאל בוסו גרם לשר המשפטים גדעון סער לגנות את חברו לממשלה.

ח"כ מאיר פרוש אמר במליאה: "ליברמן חושב שהכסף הוא רק שלו, כפריץ הוא שואל איך אפשר להיות נגד הקואליציה ולבקש כסף, הוא מבקש לסתום לנו את הפה ולבקש שאנחנו לא נדבר כביכול הוא בעל הבית על הכסף".

"אנחנו רואים את יוקר המחייה", הוסיף פרוש, "מישהו אחר במקומו היה מתפטר". פרוש האשים: "ליברמן מביא חורבן על עם ישראל, הוא חושב שהוא עוד נמצא ברוסיה שאפשר לסתום לנו את הפה".

פרוש פנה לליברמן מעל דוכן המליאה: "אתה אדם אכול שנאה, אתה שונא ערבים ושגמרת איתם אתה מתחיל עם החרדים. תרד מהבמה תעוף לנו מהעניינים לא רוצים לראות אותך". פרוש איים, "אל תעז להיכנס למליאה, אני מבטיח לך שאתה תצא בבושות מפה".

בהמשך, בעוד שר המשפטים שוהה במליאה, עלה ח"כ אוריאל בוסו לנאום וביקש לשמוע את גינויו של שר המפשטים. גדעון סער מיהר להשיב: "לימוד תורה זה הדבר החשוב ביותר שאפיין את עם ישראל בכל הדורות אני מסתייג מהדברים האלה. הם לא ראויים וחבל שנאמרו. אין מקום להתבטאויות האלה". לדבריו, "לימוד התורה חשוב לעם ישראל כולו".

מאיר פרוש אוריאל בוסו גדעון סער אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד