י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הילדים לא רוצים לחזור"

ג'ו ביידן מציע להרוס את בית הספר בטקסס בו התרחש הטבח

הנשיא ביידן מתכנן להורות על הריסה של בית הספר בטקסס שבו נהרגו 19 תלמידים מכיתה ד' ושתי מורות בשבוע שעבר. "ילדים קטנים שאיתם דיברתי אמרו שהם לא רוצים להיכנס לבניין הזה. הם פשוט בטראומה"

ג'ו ביידן מציע להרוס את בית הספר בטקסס בו התרחש הטבח
הנשיא ביידן בזירת הטבח צילום: הבית הלבן

סנטור מדינת טקסס, רולנד גוטיירס, אמר כי הנשיא ביידן אמר לו ביום ראשון כי "אנחנו הולכים להרוס את בית הספר הזה ולבנות בית חדש". גוטיירס אמר שביידן גם אמר לו במהלך ביקור בעיר שבורת הלב, "אני לא הולך מכאן, אני אני איתכם".

בבית הספר נרצחו 19 ילדים ושתי מורות על ידי פסיכופט בן 18. גוטיירס היה בין הפוליטיקאים שקיבלו את פני הנשיא והגברת הראשונה ג'יל ביידן כשהגיעו לביקור במקום הטבח ביום ראשון בבוקר.

גוטיירס אמר "אני לא יכול להגיד לך עם כמה ילדים קטנים דיברתי שלא רוצים להיכנס לבניין הזה. הם פשוט בטראומה. הם פשוט הרוסים". אתרים אחרים של ירי המוני נהרסו בשנים האחרונות. כך בית הספר היסודי סנדי הוק, בו חמוש רצח 26 בני אדם ב-2012, נהרס והוחלף בבית ספר חדש בשווי 50 מיליון דולר באותו נכס בניוטאון, קונטיקט.

פקידי בית ספר בקולורדו שקלו להרוס את בית הספר התיכון קולומביין ב-2019 בגלל שבבניין נרצחו 13 אנשים ב-1999, אך בסופו של דבר החליטו לא להרוס אותו.

ג'ו ביידן טקסס פלורידה בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד