כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כפיות טובה | צפו

אמסלם על ליברמן: "ליקק לאדמורים ואכל גפילטע פיש"

בנאום שנשא אמש במליאת הכנסת, תקף חה"כ דודי אמסלם את שר האוצר ליברמן בעקבות דבריו הנלוזים בגנות אברכי הכוללים ועולם התורה: "עולה החדש ממולדובה, שנקלט ע"י הורינו והחרדים בארץ- הפוליטיקאי הכי צבוע וכפוי טובה שיש. לא היה אדמו"ר בארץ שלא ליקקת לו, טיש שלא הלכת אליו, גפילטע פיש שלא אכלת" | צפו

אמסלם על ליברמן: "ליקק לאדמורים ואכל גפילטע פיש"
דוד אמסלם צילום: ערוץ כנסת

דברי ההסתה של שר האוצר האנטישמי אביגדור ליברמן, נגד לומדי התורה, הביאו גם את בכירי הליכוד לצאת במתקפה חזיתית נגדו, בנאומים במליאה ניצלו אמש חברי הכנסת דוד אמסלם וישראל כץ את ההזדמנות להשיב לו מתקפה.

חבר הכנסת אמסלם התייחס הלילה בנאומו לדבריו של ליברמן כי בכוללים לא "לומדים לימודי קודש אלא לימודי בטלה", ותקף: "ליברמן, העולה החדש ממולדובה, שנקלט ע"י הורינו והחרדים בארץ הוא הפוליטיקאי הכי צבוע וכפוי טובה שיש".

פרוש איים על איווט; סער הסתייג: "חבל שנאמרו"

עוד הוסיף אמסלם ותקף את השר האנטישמי, "לא היה אדמו"ר בארץ שלא ליקקת לו, טיש שלא הלכת אליו, גפילטע פיש שלא אכלת", "אך פתאום החרדים הם אויבי המדינה, למזבלה. פשוט מצאת אלקטורט חדש להרעיל ולקחת לקראת הבחירות".

גם שר האוצר לשעבר ישראל כ״ץ תקף את מחליפו ליברמן, ואמר: "ליברמן החליף את אמירתו כלפי הערבים: 'אם אין נאמנות למדינה אין אזרחות', באיום על החרדים: "אם אין נאמנות לממשלה אין כסף לחרדים". כמו גדולי האנטישמים בהיסטוריה שאמרו: "נכה ביהודים ונציל את המולדת".
מה אשמים החרדים בכישלונו של ליברמן במאבק באינפלציה ויוקר המחיה? פשוט בושה וחרפה".

דודי אמסלם איווט ליברמן כוללים הסתה נגד חרדים ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד