י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"עושים אבחנה"

'הציונות הדתית': נצביע בעד החוק של אורבך

לאחר הדיון אתמול בישיבת הסיעה אם לתמוך בחוק להנצחת הרב קוק זצ"ל שמקדם ניר אורבך, על אף הצהרת ראשי האופזיציה נגד תמיכה בחוק קואליציונים - סמוטריץ' מודיע הבוקר כי יצביעו בעד | אתמול בקואלציה משכו את החוק

'הציונות הדתית': נצביע בעד החוק של אורבך
בצלאל סמוטריץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מודיע הבוקר (שלישי) כי יתמכו בחוק של חבר הכנסת ניר אורבך מהקואליציה על הנצחת הרב קוק זצ"ל, זאת לאחר שאתמול קיימו דיון בישיבת הסיעה.

אתמול דיווחנו כי בישיבת הסיעה של מפלגתו של סמוטריץ' היה דיון על החוק להנצחת הרב קוק זצ"ל, שמקדם ניר אורבך, אך שם החליטו לדחות את ההחלטה בסמוך להצבעה, זאת למרות ההחלטה של ראשי האופוזיציה להתנגד לכל חקיקה של הקואליציה.

הבוקר יו"ר 'הציונות הדתית' אומר בראיון לרשת ב' שהם יצביעו בעד, "כי זאת חקיקה פרטית. אנחנו עושים הבחנה, אנחנו לא עוזרים לו (לאורבך). יש הבדל אם הצעות חוק פרטיות", הסביר.

גם חברת הכנסת סטרוק, יו"ר הסיעה, אמרה הבוקר בראיון ל'קול ברמה' כי גם בשאר חוקים הפרטיים שמקדמים חברי הקואליציה הם ישקלו לפי החוק. "לא מעבירים חוק ממשלתי, חוקים פרטיים לפי העניין", הסבירה.

ההצעה של אורבך הייתה על סדר היום אתמול, והייתה אמורה לעלות להצבעה, אלא שבקואליציה משכו אותה בטענה שאין לה רוב, למרות שכאמור ב'ציונות הדתית' שקלו לתמוך בה.

בצלאל סמוטריץ ניר אורבך אורית סטרוק הציונות הדתית הרב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד